A képzés során megszerzett megbízható vezetői tudással támogatni tudom fenntartónkat a stratégiai döntések meghozatalában, ugyanakkor az ágazat egészének szüksége van arra, hogy a mindenkori hatékony vezetői kompetenciák megjelenjenek a közszolgáltatást végző intézményekben.” – B. F. P.


„A vezetőképzés nélkül kevésbé tudtam volna rendszerezni a vezetéssel kapcsolatos ismeretek, tapasztalatok sokaságát, ami sokunk személyiségében ugyan jelen van, de a tudatosítás mindig megerősítést, lendületet ad abban, hogy hogyan kell, hogyan érdemes csinálni.” – F. M.


„A szociális vezetőképzés hónapjaiban folyamatosan olyan impulzusok értek, amelyek a vezetői szerep gyakorlásának tudatosabb, több szempontú, önreflektívebb irányultsága felé mozdítottak.” – H. M.


„Az árulkodó jelek felfedezése óta azon gondolkodom, hogy vezetőként mit tehetnék kollégáimért, hogyan tudnám segíteni őket pszichés egyensúlyuk megőrzésében, így ez a projektmunka jó alkalom a problémám végig gondolására.” – K. A.


„A képzés során betekintést nyertem a vezetői típusokról, vezetői stílusokról. (…) A képzésen szerzett új információk birtokában, rájöttem, hogy saját vezetői szerepem megerősítésére van szükségem.” – M. K. J.


„A projektmunka készítése közben nagyobb rálátásom lett a vezetés folyamatára, arra, hogy szükséges önértékelést és szervezeti teljesítményértékelést végezni. (…) Illetve a projektmunka nagy segítséget jelentett abban, hogy átgondolva, újból megpályázzam-e a bölcsődevezetői posztot, hiszen letelik augusztusban az 5 évre szóló kinevezésem.” – Zs. Sz. N.


„A következőkben szeretném körbejárni, sorra venni azokat a lehetőségeket, amelyre a képzés során nagyobb rálátásom lett. (…) Ha egy szóval kellene jellemeznem a képzést, az inspiráló jelzőt használnám, olyan hatással volt rám.” – F. A.


„A képzésen tanultak alapján nem mindegy, hogy hogyan és milyen módon kommunikáljuk a dolgokat. (…) Megtanultam a képzésen, hogy fontos a tervezés, szervezés, utasítás, koordinálás és ellenőrzés a vezetés szempontjából. (…) Ez a vezető képzés is erre volt jó és hasznos, hogy a szociális területén lévő más intézmények vezetőivel megismerkedhettünk, tapasztalatokat, információkat tudtunk cserélni annak ellenére, hogy minden terület más és más nehézségekkel kell, hogy megbirkózzon.” – I. K.


„A szociális vezetőképzés interaktív előadásainak során tanultak segítették a fejlesztésből adódó kihívások tudatosabb kezelését. (…) A feladat megoldásához felhasználtam a vezetőképzés alatt tanultakat a folyamatszervezés lépéseinek megfelelően: (…) A sikeres megvalósítás folyamatában fontos szerepe volt a szociális vezetőképzésnek, mely jelentősen segített az intézményben megvalósuló fejlesztés rendszerszemléletben való értelmezésében.” – B. É.