Beosztás

egyetemi adjunktus
Egyetemi mellék: 06-1-459-1500 / 56543
E-mail:  papp.zsuzsa@semmelweis.hu
Végzettségek

pszichológus és pszichológia szakos tanár (MA, 2011)

kommunikáció szakos bölcsész (MA, 2009)

magyar nyelv és irodalom szakos bölcsész és tanár (MA, 2009)

Doktori fokozat PhD, Semmelweis Egyetem Doktori Iskola (2006)
Publikációs lista  

Magyar Tudományos Művek Tára

MTMT azonosító: 10052021

Researchgate, ORCID:

0000-0003-3651-177x

Társasági, 
egyesületi tagságok

Magyar Családterápiás Egyesület

Magyar Relaxációs és Szimbólumterápiás Egyesület

Szakmai érdeklődés,
kutatási területek

A rendszerszemlétet alkalmazása a segítő kapcsolatokban.

Érzelem Fókuszú Párterápia (EFCT) elmélete és gyakorlata.

Krónikus gyermekkori betegségek pszichoszociális rehabilitációja, rendszerszemléletű megközelítése.

Pszichoszociális jóllét tényező speciális populációkban. 

European Journal of Mental Health kommunikációért felelős szerkesztőségi tagja.

Aktuális kutatások  

Terápiás rekreációs nyári táborok hatása a résztvevő, krónikusan beteg gyermekekre és családjaikra.

Krónikus betegséggel élő gyermekek beilleszkedését segítő iskolai intervenciós program hatékonyságvizsgálata

UniMatter – Az egyetemisták számítanak! Hallgatók jóllétének és észlelt társas jelentőségének, fontossággának (perceived mattering) vizsgálata nemzetközi együttműködésben (EUniWell)

Egyéb szakmai érdeklődés

A krónikusan beteg gyerekek terápiás rekreációjával foglalkozó Bátor Tábor Alapítvány (SeriousFun Children’s Network nemzetközi tábor hálózat tagja) önkéntese vagyok

 Családterápiás módszerek

EUniWell együttműködések

Tudománykommunikáció és tudománynépszerűsítés

Legfontosabb publikációk
Papp, Zsuzsanna Katalin Török, Szabolcs Szentes, Annamária Hosszú, Dalma Kökönyei, Gyöngyi ✉
Parent-child agreement on health-related quality of life: the role of perceived consequences of the child’s chronic illness
PSYCHOLOGY AND HEALTH  39(2), 233-251. (2024)
 
Papp, Zsuzsanna Katalin ✉ Somogyi, Borbála Wilson, Cait Török, Szabolcs
Health Acceptance through Camp: Mixed-Method Data from a Central-European Therapeutic Recreational Based Camp for Seriously Ill Children
EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH 162 pp. 120-145. , 26 p. (2021)