Beosztás |
mesteroktató |
Egyetemi mellék: | 06-1-459-1500 / 56529 |
E-mail: | semsey.gabor@semmelweis.hu |
Végzettségek |
Okleveles matematika tanár (2001) |
Doktori fokozat | PHD, neveléstudomány, ELTE PPK (2017) |
Publikációs lista | |
Researchgate, ORCID |
https://www.researchgate.net/profile/Gabor_Semsey ORCID: 0000-0002-5007-3801 |
Társasági, egyesületi tagságok |
HÍD Alapítvány kuratóriumának elnöke Magyar Pszichodráma Egyesület (tag) |
Szakmai érdeklődés, kutatási területek |
Iskolai mentálhigiéné |
Aktuális kutatások |
Képzéseink hatása az önegyüttérzésre (Self-Compassion Kérdőív magyar változatának használatával – SCS-H); XXI. Századi gyerekszoba |
Egyéb szakmai tevékenység |
Középiskolai mentálhigiénés feladatok, osztályfőnöki órák tartása Szabadidő-pedagógiai előadások Ifjúsági csoportok vezetése, csoportvezetők képzése (A Regnum Marianum Katolikus Közösség Egyesülete keretében) |
Legfontosabb publikációk |
Tomcsányi, T; Csáky-Pallavicini, R; Ittzés, G; Semsey, G ; Török, P: Health Promotion Strategy and Primary Prevention Program at Semmelweis University. EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH 1 : 1-2 pp. 25-44., 20 p. (2006) Semsey, G; Török, G; Csáky-Pallavicini, Zs; Horváth-Szabó, K: Die Praxis und die Wirksamkeit der Wertevermittlung in der Katolischen Gemeinschaft Regnum Marianum EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH 2 : 1 pp. 25-48., 24 p. (2007) Török, G; Tomcsányi, T; Ittzés, A; Martos, T; Semsey, G; Szabó, T; Tésenyi, T: Ein ökumenisches Modell der Weiterbildung in Seelsorge: Geschichte und Ergebnisse de Evaluationsforschung der Weiterbildung. EUROPEAN JOURNAL OF MENTAL HEALTH 7 : 1 pp. 24-56., 33 p. (2012) Semsey, G (szerk.) ; Tésenyi, T(szerk.) ; Pilinszki, A (szerk.): Segítő találkozások mentálhigiénés szemléletben: Esetgyűjtemény. Budapest, Párbeszéd (Dialógus) Alapítvány, Semmelweis Egyetem Mentálhigiéné Intézet (2012) , 192 p. Semsey, Gábor: A szexuális nevelés gyakorlata a magyarországi gimnáziumokban 216 p. ELTE PPK Neveléstudományi DI, Disszertáció, 2017 6. Semsey, Gábor: Szexuális nevelés az iskolában. ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29 : 12 pp. 17-34., 18 p. (2019) |