MENTÁLHIGIÉNÉS ÉS SZERVEZETFEJLESZTŐ SZAKIRÁNY – BEIRATKOZÁS

Gratulálunk minden felvételt nyert hallgatónknak!

A beiratkozás időpontja: 2014. szeptember 5. péntek 11:00–17:30

A beiratkozás helyszíne: 1089 Budapest, Nagyvárad tér 4. I. emelet Sz-06-os terem (XXIII emeletes egyetemi épület, közvetlenül a Nagyvárad téri metró megállónál)

Felhívjuk figyelmét, hogy a hallgatói jogviszony a beiratkozással jön létre, ezért megjelenésére a kezdési időpontban feltétlenül számítunk.

A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok:

–       személyi igazolvány, lakcímkártya, adóazonosító, taj kártya

–       felsőfokú végzettséget igazoló eredeti oklevél bemutatása, amelyre a mentál szakirányú továbbképzés oklevelének kiállítását kéri majd

–       diplomamásolat (szükség esetén hiteles magyar nyelvű fordítás amennyiben a felvételi során nem került leadásra)

–       végzettség angol fordítása az eredeti oklevelet kiállító intézménytől

–       2 db igazolványkép amennyiben a jelentkezéskor nem került leadásra

–       tandíj befizetéséről szóló csekk másolata vagy az átutalt számla befizetéséről szóló igazolás (ez akkor is szükséges, ha valaki nem saját maga fizeti a tandíjat)

A beiratkozás menete:

1)    Bejelentkezés: igazolvány, oklevél bemutatása, hiányzó dokumentumok leadása

2)    Önköltség befizetésének igazolása

3)    Beiratkozáshoz szükséges nyomtatványok átvétele – pontos kitöltése, szerződés aláírása

FONTOS! –

A mentálhigiénés szakirányú továbbképzésen a hallgatók eredeti végzettségükre épülő képzést kapnak.
A képzésen megszerezhető oklevelek két nyelven, angol és magyar nyelven kerülnek a képzés végeztével kiadásra.
Ahhoz, hogy pontos, és jogi szempontból is megfelelő dokumentumot állítsunk ki, szükséges az eredeti végzettséget igazoló okiratok hitelesített fordítása. 

Egy dokumentum hitelesített másolatát, fordítását  mindig a dokumentumot eredetileg kiállító intézménytől kell beszerezni.
Sürgős esetben hitelesített másolatot lehet készíttetni bármelyik közjegyzőnél, valamint hitelesített fordítást bármelyik arra jogosult fordítóirodánál.
Ez utóbbi esetben előfordulhat, hogy a fordítóiroda által megadott fordítás nem egyezik az Intézmény által használt angol nyelvű elnevezéssel.
Ezért kérjük minden leendő hallgatónkat, hogy az eredeti végzettségét (amire épül a mentálhigiénés képzés) adó intézménybe fáradjon el, és ott szerezze be oklevelének pontos, angol nyelvű fordítását.

 Amit a beiratkozás előtt el kell végezni:

  1. Neptun belépés – személyes adatok, címek beállítása (2014. aug. 21.) A belépési kód a megküldött tanévkezdési tájékoztatóban található
  2. Neptun – pénzügyi adatok beállítása csekk vagy számla kiállításához (2014. aug. 21.)
  3. A tandíj összegének átutalása, befizetése – valamint a befizetés igazolásról másolat készítése (2014. szept. 5.)
  4. Diákigazolvány igényléséhez NEK azonosító megszerzése
  5. Végzettséget igazoló diploma angol fordítása és leadása (2014. szept. 5.) (kétnyelvű mentálhigiénés oklevél kiállításához, melyen az alapvégzettség is fel van tüntetve) 

 

A részletes tájékoztató letölthető a csatolt dokumentumokból.