Kovács Johanna, végzős konduktor-óvodaspecializáció hallgató az Anyanyelvi Nevelést és Kommunikációt Támogató Kutatási Műhely vizsgálatának harmadik sorozatát, Mese- és beszédintervenciós vizsgálat ismételt kipróbálása atipikus fejlődésmenetű gyermekek körében címmel mutatta be a konferencián.
„Ahol a tudás és a szándék találkozik”, hirdeti a Szegedi Tudományegyetem 2025. április 10-12-én megrendezett esemény programfüzete. A pedagógiai kutatók, szakértők, kutatópedagógusok, új kutatási, fejlesztési eredmények bemutatására lehetőséget kínáló konferencián a szervezők várják többek között a pedagógiai mérés-értékelés területéhez kapcsolódó kutatásokat, innovatív értékelési módszereket, a pedagógiai értékelést a közoktatásban vagy a felsőoktatásban alkalmazó vizsgálatokat, fejlesztőprogramokat, kísérleteket, azok eredményeit, valamint ezekhez a területekhez kapcsolódó elméleti munkákat . 
Kovács Johanna az előadását a Mérés-értékelés a sajátos nevelési igényű diákok körében című szekcióban tartotta meg Pásztor-Kovács Anita elnöklete alatt. A hallgató előadását széles körű szakmai diskurzus követte. Hallgatónk méltóképpen képviselte a Pető András Kart, a Humántudományi Intézetet, valamint az Anyanyelvi Nevelést és Kommunikációt Támogató Műhelyt. 
 
Pintér Henriett – Az Anyanyelvi Nevelést és Kommunikációt Támogató Kutatási Műhely vezetője