Gratulálunk felvételi eredményéhez!

Az alábbiakban tájékoztatjuk a tanulmányai megkezdésére vonatkozó tudnivalókról, amelyeket kérjük, gondosan tanulmányozzon át:

Konduktor alapszak információi a beiratkozáshoz

Egyetemi email cím aktiválása 

Az egyetemi email címet aktiválni 2025. augusztus 11-ig kötelező annak érdekében, hogy az oktatással kapcsolatos minden fontos információt megkapjon.

Tanévnyitó: 2025 augusztus 30. MVM Dome

Meghívó a tanévnyitó ünnepségre:

MVM Dome_Tanévnyitó ünnepség

 

A tanév 2025. szeptember 1-én (hétfőn) 8:00 órakor a  beiratkozással kezdődik, ezért kérjük, hogy legkésőbb 7:30-kor jelenjen meg a Bp. XII., Kútvölgyi út 8. szám, „B” épület 1.emelet 3-as tanterem előtt.

A beiratkozás után 2025. szeptember 8-9-én  kötelező részvétellel felkészítő program lesz Bevezetés a felsőoktatásba címmel.

Kérjük, hozza magával az alábbi dokumentumokat és a kitöltött nyomtatványokat!

Szükséges dokumentumok

Szükséges dokumentumok:

  • személyi igazolványát és annak 1 példányos másolatát,
  • eredeti érettségi bizonyítványát és annak 1 másolatát,
  • azon dokumentumokat, melyekért plusz pontokat kapott a felvételi eljárásban
  • 1 darab új fényképet (35x45mm) igazolványkép méretben (lehet fekete-fehér is) írja rá a nevét a fénykép hátuljára
  • közepes méretű lakatot (az öltözőszekrény bezárásához),
  • 1 példányban a lakcímkártya másolatát,
  • 1 példányban a TAJ-kártya másolatát,
  • 1 példányban az adókártya másolatát,
  • 1 példányban saját névre szóló, érvényes bankszámlaszerződés másolatát
  • KITÖLTÖTT beiratkozási lapot és Nyilatkozatokat (Speciális adatvédelmi tájékoztató, Nyilatkozat I-II-III-IV)

OTP Junior igénylőlap- számlanyitási ajánlat 

Nyomtatványok

Abban az esetben, ha korábban, vagy jelenleg párhuzamosan más felsőoktatási intézményben folytatott/folytat tanulmányokat, úgy erre vonatkozó jogviszony igazolást beszerezni, és a beiratkozásra magával hozni szíveskedjen.

Kötelező orvosi vizsgálat

Kötelező orvosi vizsgálat

Tisztelt Hallgató!

A munkaköri, szakmai, illetve személyi higiénés alkalmasság orvosi vizsgálatáról és véleményezéséról szóló 33/1998. (VI.24.) NM rendelet alapján az a hallgató, aki a munkaköri vizsgálaton nem vett részt, vagy nem alkalmas minősítést kapott, az adott szakmai képzésben nem részesíthető. Ezért Önnek alkalmassági vizsgálaton kell megjelennie. A szűrővizsgálatot a Semmelweis Egyetem Klinikai Központ Szakrendelő Intézet Foglalkozás-egészségügyi Szolgálata végzi.

A vizsgálatra történő jelentkezésről a Dékáni Hivatal értesíti Önt a későbbiekben a NEPTUN rendszeren keresztül.

Tájékoztatjuk Önt arról, hogy szakmai gyakorlatot csak munkaköri alkalmas minősítés esetén végezhet.

I. Az alkalmassági szűrővizsgálatot megelőzően Önnek az alábbi diagnosztikai vizsgálatokon kell megjelennie:

  1. Mellkasröntgen vizsgálat
  2. Vér- és vizeletvizsgálat
  3. Székletvizsgálat

Figyelem! Ezek elővizsgálatok, melyek elvégzése szükséges az Aptitude alkalmazásban történő időpontfoglaláshoz, majd az orvosi alkalmassági igazolás megszerzéséhez. A tájékoztatóban leírtak szerint tud regisztrálni az Aptitude rendszerbe (https://aptitude.semmelweis.hu/login) és az elővizsgálatok leleteinek dátumait rögzítve tud majd időpontot foglalni a foglalkozás-orvoshoz.

II. A foglalkozás-orvoshoz az alábbi dokumentumokat kell magával hoznia:

  1. Gyermekkori oltási könyv (mely tartalmazza az MMR /kanyaró, mumpsz, rózsahimlő/ oltások és a hepatitisz B vírus elleni oltások időpontját)
  2. A mellékelt Anamnézis-lap-2025 kitöltve, aláírva
  3. A mellékelt Háziorvosi nyilatkozatkitöltve, háziorvos által aláírva, lepecsételve
  4. A mellékelt Semmelweis Egyetem Munkavédelmi Szabályzatának 5. melléklete szerinti Nyilatkozat kitöltve, aláírva
  5. Egészségügyi Nyilatkozat és vizsgálati adatok” című egészségügyi kiskönyv (nyomtatványboltban beszerezhető) kitöltve, aláírva
  6. A mellékelt Egészségügyi Nyilatkozat nyomtatvány kitöltve, aláírva
  7. Amennyiben valamilyen krónikus betegsége van, akkor az arról szóló orvosi dokumentáció (ambuláns lap, zárójelentés) fénymásolata, szakorvosi vélemény

Bevezetés a felsőoktatásba

A megjelenés kötelező,  a programváltozás jogát fenntartjuk!

Diákigazolvány

Diákigazolvány

Diákigazolvány igénylés menetéről röviden PDF

Amennyiben nem rendelkezik diákigazolvánnyal, a beiratkozás alkalmával, kérésére igazolást állítunk ki, mely 60 napig érvényes. Vélhetőleg az igazolás lejártáig diákigazolványa elkészül.

A diákigazolvány elkészítéséhez fel kell keresnie az ön által kiválasztott Okmányirodát, ahol elkészítik a fényképet, rögzítik adatait, melyen a NEK azonosítót a Neptun rendszerben kell rögzítenie, majd ezt a lapot a Tanulmányi és Hallgatói Központ, Karrierirodába kell leadni.

Tanulmányai megkezdésével kapcsolatban kérjük figyelembe venni, hogy hallgatói jogviszony szüneteltetéséről (halasztásról) a Felsőoktatási felvételi tájékoztatóban (www.felvi.hu) megjelöltek szerint: „Az első szüneteltetésre – ha a tanulmányi és vizsgaszabályzat eltérően nem rendelkezik – csak az első félév sikeres teljesítése után kerülhet sor. Amennyiben beiratkozási kötelezettségének nem tesz eleget, csak újabb sikeres felvételivel lesz lehetősége arra, hogy tanulmányait megkezdje Karunkon.

Hasznos információk


Neurorehabilitáció mesterszak információi a beiratkozáshoz

Egyetemi email cím aktiválása 

Az egyetemi email címet aktiválni 2025.augusztus 07-tól 2025. augusztus 15-ig kötelező annak érdekében, hogy az oktatással kapcsolatos minden fontos információt megkapjon.

A tanév 2025. szeptember 19-án, (pénteken) 8:00 órakor a beiratkozással kezdődik, ezért kérjük, hogy legkésőbb 7:30-kor jelenjen meg a Bp. XII., Kútvölgyi út 8. szám, „B” épület 1. emelet 1. tanterem előtt.

Kérjük, hozza magával az alábbi dokumentumokat!

  • személyi igazolványát és annak 1 példányos másolatát,
  • végzettséget igazoló oklevél és annak 1 másolatát,
  • azon dokumentumokat, melyekért plusz pontokat kapott a felvételi eljárásban
  • 1 darab új fényképet (35x45mm) igazolványkép méretben (lehet fekete-fehér is) írja rá a nevét a fénykép hátuljára
  • 1 példányban a lakcímkártya másolatát,
  • 1 példányban a TAJ-kártya másolatát,
  • 1 példányban az adókártya másolatát,
  • 1 példányban saját névre szóló, érvényes bankszámlaszerződés másolatát

Az oktatást péntekenként és szombatonként reggel 9:00 és 17:00 óra között tartjuk.

A képzés oktatási napjai az első félévben a következők:

 2025. szeptember 19-20.
2025. szeptember 26-27.
2025. október 3-4.
2025. október 10-11.
2025. október 17-18.
2025. november 7-8.
2025. november 14-15.
2025. november 21-22.
2025. november 28-29.
2025. december 5-6.

Az órarendváltozás jogát fenntartjuk!


Pedagógus szakvizsga szakszolgálati területen továbbképzés információi a beiratkozáshoz

A tanév 2025. szeptember 20-án kezdődik, a beiratkozás a Bp. XII., Kútvölgyi út 8. szám,  „A” épület 1. emelet 105. számú tanulmányi irodában lesz az alábbi időpontban:

2025. 09.15-09.19. 9.00—14.00 óra között.

Kérjük, hozza magával az alábbi dokumentumokat!

  • személyi igazolványát és annak 1 példányos másolatát,
  • végzettséget igazoló oklevél és annak 1 másolatát,
  • 1 darab új fényképet (35x45mm) igazolványkép méretben (lehet fekete-fehér is) írja rá a nevét a fénykép hátuljára
  • 1 példányban a lakcímkártya másolatát,
  • 1 példányban a TAJ-kártya másolatát,
  • 1 példányban az adókártya másolatát,
  • 1 példányban saját névre szóló, érvényes bankszámlaszerződés másolatát

Az oktatás szombati napokon zajlik. A képzés oktatási napjai az első félévben a következők:

2025. szeptember 20.

2025. szeptember 28.

2025. október 12.

2025. november 9.

2025. november 16.

2025. november 23.

2025. december 6. szombat

Az órarendváltozás jogát fenntartjuk!