- Bleszák Nóra (IV. évf.): Kerekesszékes kézilabdázók flow élménye és motivációja (témavezető: Valentné dr. Albert Éva főiskolai adjunktus)
- Flajsz Nóra (III. évf.): Óvodáskorú gyermekek attitűdvizsgálata többségi és integrált óvodai környezetben (témavezető: dr. Tenk Miklósné dr. Zsebe Andrea főiskolai tanár)
- Kiss Evelin Veronika (IV. évf.): A tánc és a zenés mozgásformák hatásai a sajátos nevelési igényű gyermekek fejlődésére, a motoros, kognitív, érzelmi és szociális képességterületeken (témavezető: dr. habil. Szilárd Zsuzsanna főiskolai tanár)
- Kiss Kíra Laura (IV. évf.): A gondolkodási műveletek fejlesztése meséken keresztül atipikus fejlődésmenetű gyermekek körében (témavezető: dr. Pintér Henriett főiskolai tanár)
- Kovács Johanna (IV. évf.): Nem vagy alig beszélő gyermekekkel foglalkozó szakemberek számára kidolgozott interakciót mérő eszköz alkalmazásának kipróbálása (témavezető: dr. Pintér Henriett főiskolai tanár)
- Lakó Liza (IV. évf.): A konduktív jelleg mint pedagógiai minőség. A konduktív nevelés elméletének általános pedagógiai értelmezése történeti kontextusban (témavezetők: dr. Balogh Brigitta főiskolai docens, dr. Földesi Renáta főiskolai docens)
- Masri Jaffar János (III. évf.): Szülői attitűdök a sikeres együttnevelés szolgálatában (témavezető: dr. Tenk Miklósné dr. Zsebe Andrea főiskolai tanár)
A hallgatók közül négyen – Bleszák Nóra, Kiss Kíra Laura, Kovács Johanna és Lakó Liza – az Egyetemi Kutatói Ösztöndíj Program (EKÖP) ösztöndíjasai, egy hallgató pedig – Kiss Evelin Veronika – a Kerpel-Fronius Ödön Tehetséggondozó Program résztvevője.
A bemutatásra kerülő pályamunkákat értékelő zsűri tagjai: Feketéné dr. Szabó Éva főiskolai tanár, a zsűri elnöke; dr. Túri Ibolya főiskolai docens; dr. Frank Tamás főiskolai adjunktus; Szabó Gábor főiskolai tanársegéd, Pulay Márk tudományos segédmunkatárs.
A konferencián harmadik helyezést ért el Flajsz Nóra III. éves hallgató Óvodáskorú gyermekek attitűdvizsgálata többségi és integrált óvodai környezetben című munkájával, amelyet dr. Tenk Miklósné dr. Zsebe Andrea főiskolai tanár témavezetésével készített el. Második helyezett lett Kiss Kíra Laura IV. éves hallgató A gondolkodási műveletek fejlesztése meséken keresztül atipikus fejlődésmenetű gyermekek körében című kutatással, amelyet Dr. Pintér Henriett főiskolai tanár szakmai irányításával végzett. Megosztott I. díjban részesült Kovács Johanna IV. éves hallgató Nem vagy alig beszélő gyermekekkel foglalkozó szakemberek számára kidolgozott interakciót mérő eszköz alkalmazásának kipróbálása című kutatásával (témavezető: dr. Pintér Henriett főiskolai tanár) és Lakó Liza IV. éves hallgató A konduktív jelleg mint pedagógiai minőség. A konduktív nevelés elméletének általános pedagógiai értelmezése történeti kontextusban című munkájával (témavezetői: dr. Balogh Brigitta és dr. Földesi Renáta főiskolai docensek). Az I. díjat kiérdemlő hallgatók egyben jelölést nyertek a 2025 tavaszán megrendezésre kerülő 37. Országos Tudományos Diákköri Konferenciára.