Az internetes példány erről a linkről letölthető, illetve megtekinthető.
Tartalomjegyzék
Köszöntő
Tudományos közlemények
Balogh Brigitta: A konduktív pedagógia mint transzformatív gyakorlat
Melanie R. Brown: Birmingham – Budapest – Birmingham: A unique journey
Hallgatói tehetséggondozás
Bauman Noémi: A Corsi kocka, mint neuropszichológiai teszt bemutatása
Szabó Regina: CPQOL – Egy életminőség-mérő kérdőív cerebrális parézissel élő gyerekek számára
Szakmai műhely
Vadász Zsuzsanna: Gondolatok a művészetterápiáról: Képzőművészet terápia a Pető András Általános Iskolában
Nádasi Zsófia: A Move & Walk konduktív pedagógiai centrum története és szakmai fejlődése
Fanny Grau – Pázmány Judit: Konduktív nevelési centrum Dél-Franciaországban, CEC du Gard
Bácskai Alexandra: Konduktív nevelés az esőerdőben
Nagy Gina: Mediterrán kikapcsolódás kerekesszékkel
Koronkai Éva: Inkluzív nevelés a Semmelweis Egyetem Pető András Karának Gyakorló Általános Iskoláján: Részképesség zavarok és tehetség fejlesztése hagyományos eszközökkel és digitális eszközökkel
Interjú
Ádám Ágnes: Interjú Kállay Györgynével
Ádám Ágnes: Interjú Sáringerné dr. Szilárd Zsuzsanna főiskolai tanárral
Hírek, események
Tornai Tünde Tímea – Balogh Andrea: Hol helyezkedik el a konduktív nevelés a gimnazista diákok érzékenyítő nevelésében?
Pintér Henriett: „Az Év Dolgozata” verseny a Pető András Karon
Pintér Henriett: A Semmelweis Egyetem Pető András Karának tudományos diákköri kutatásai
Pintér Henriett: „A vers néma. Adj neki hangot.” Versmondó délután a SE Pető András Karán
Sáringerné Szilárd Zsuzsanna: Az „Év legegészségesebb évfolyama” verseny
Pető András: Versek