PROFFORMANCE – Assessment Tool and Incentive Systems for Developing Higher Education Teachers’ Performance
A PROFFORMANCE projekt célja az oktatás-tanulás minőségének javítása egy oktatói teljesítményértékelési eszköz és ösztönző rendszer kidolgozása, valamint jó példák gyűjtése és megosztása révén.
A nemzetközi konzorcium tagjai Magyarország részéről az Innovációs és Technológiai Minisztérium és a Tempus Közalapítvány, 5 teljes (osztrák, cseh, horvát minisztérium, cseh, szerb nemzeti iroda, grúz oktatásfejlesztési központ) és 4 társult (ACA, ESU, DJKp, Aveiro Egyetem) partner, valamint 30 nemzetközi szakértő.
Főbb eredmények
Benchmarking – final report | a résztvevő országok a témához kapcsolódó felsőoktatási intézményi stratégiáinak és gyakorlatainak feltérképezése 156 felsőoktatási intézmény részvételével |
Oktatói teljesítményértékelő eszköz | az online értékelő eszköz komplex áttekintést nyújt az oktatók kompetenciáiról 6 tematikus területen, 4 horizontális prioritás szerint |
Teaching Excellence Database | online adatbázis jó gyakorlatokról a nemzetközi felsőoktatási díj felhívás keretében |
Tematikus webinársorozat | a webinárok célja egyrészt a jó gyakorlatok ismertetése, másrészt az oktatói értékelő eszköz bemutatása és szakmai kapcsolatok kialakítása |
Kurzusportál | online, ingyenes kurzusok gyűjteménye oktatók számára 4 témakörben (digitalizáció, fenntarthatóság, inklúzió, nemzetköziesítés) |