EGYETEMI HOZZÁFÉRÉS LÉTREHOZÁSA

Az egyetemi hozzáférés az első belépést követően jön létre (a különböző programjogosultságokra és szabályzatokra vonatkozó kérdések megválaszolása után). Nagyon fontos tehát, hogy itt bejelentkezzünk, mert ha nem tesszük meg, később a Moodle-ből sem tudjuk használni a Zoom funkciót.

MEGBESZÉLÉS LÉTREHOZÁSA

Belépést követően megjelenik a Zoom felülete, melyben számos lehetőség látható, de a legfontosabb a bal oldalon lévő „Meetings” ikon, mert itt lehet az értekezleteket/megbeszéléseket létrehozni. Erről részletes videó található itt:

https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362413-Scheduling-meetings

Az elkészült találkozóban megtalálható az a link és azonosítószám (Meeting ID), melyeket emailben megosztva a meghívottakkal létrehozható a videohívás. A találkozót a jobb oldalon lévő „START” gombbal lehet elindítani.

Főszabály szerint azonban minden oktatónak a Moodle-ben kell létrehoznia a Zoom-megbeszéléseket, melynek előnyeiről és mikéntjéről itt tájékozódhat.

További oktatóvideók angol nyelven