Lezárult az Auchan immár hagyományosnak számító év végi jótékonysági kampánya, mely az előző évekhez hasonlóan, adakozásra szólította fel a vásárlókat, és amellyel a vállalat ismét intézményünket támogatta. Júlió és Júlia, az Auchan ikonikus plüsshódjai immár harmadik alkalommal tértek vissza az áruházlánc polcaira és melengették meg a vásárlók szívét. Az eladott hódok után járó felajánlásból összesen 16 millió forintot gyűlt össze, melyből Klinikánk egy kültéri, rehabilitációs játszótér építését valósítja meg.
November óta tartott az Auchan Magyarország karácsonyi jótékonysági kampánya, amellyel a klinika kérésére egy kültéri rehabilitációs játszótérre gyűjtött a vállalat a vásárlóival közösen. Júlio, az Auchan ikonikus plüsshódja először 2019-ben hódította meg az Auchanba járók szívét, a sikeren felbuzdulva pedig 2020-ban testvére, Júlia is csatlakozott a kampányhoz. A kedves kis plüssök eladása után felajánlott összegből mindkét évben életmentő beavatkozásokhoz szükséges, nagyértékű, több tízmillió forintos orvosi eszközt sikerült vásárolni a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikájának, ismertebb nevén a Tűzoltó utcai Gyermekklinikának. A cél most is hasonló volt, ezúttal azonban nem a testi, hanem a gyermekek lelki gyógyulására szerették volna fektetni a hangsúlyt, ezért egy rehabilitációs játszótér megépítését tűzték ki célul.
Harmadik alkalommal az ikonikus kishódok életünk valódi hőseinek bőrébe bújtak, mert orvost, nővért, ápolót és mentőst jelenítettek meg. Ezzel az egészségügyben dolgozók járványhelyzetben nyújtott emberfeletti teljesítménye előtt is szeretett volna tisztelegni a vállalat. Az eladott plüssök után összegyűlt 16 millió forint értékű adomány pedig a gyógyuló gyermekek rehabilitációját segíti majd a Gyermekklinikán.
„Júlio és Júlia nagyszerű társai voltak az Auchannak az elmúlt években. A kedves kis játékfigurák örömöt okoztak a vásárlóinknak és szeretteiknek, és ezzel párhuzamosan segítettek azokon a kisgyermekeken, akik a klinikán gyógyulnak. Nekünk is számos boldog pillanatot szereztek, hiszen már harmadik éve látjuk, milyen népszerűek, és nagyon örülünk, hogy a vásárlóinkkal közösen idén is egy ilyen szép célt sikerült teljesítenünk” – mondta Varga-Futó Ildikó, az Auchan kommunikációs és CSR igazgatója.
„Kevés szívszorítóbb dolog van annál, mint amikor az ember látja, hogy milyen nehézségekkel kell szembenéznie a beteg gyerekeknek, akik felnőtteket megszégyenítő bátorsággal viselik a helyzetüket. Egy rehabilitációs játszótér nagyon nagy segítségükre lesz, hogy megbirkózzanak a kezelések alatt a nehéz pillanatokkal. Mi pedig végtelenül hálásak vagyunk az Auchannak és vásárlóinak, amiért idén is a gyógyító munkát szolgáló, jelentős beruházással gazdagíthatjuk a klinikánkat” – nyilatkozta Dr. Kovács Gábor.