T Á J É K O Z T A T Ó az Általános Orvostudományi Kar
NEUROLÓGIAI SZAKGYÓGYTORNÁSZ
szakirányú továbbképzésben résztvevő hallgatói részére 

A képzés neve: neurológiai szakgyógytornász
A képzés felelőse: Takácsné Udvarhelyi Edina (edinaparkinson@gmail.com)
A képzés formája: szakirányú továbbképzés
A képzés munkarendje: levelező
A képzés időtartama: 2 félév / 120 tanóra
A képzés díja: 230.000 Ft/félév melyet a Neptun rendszeren keresztül kell teljesíteni. Részletfizetésre nincs lehetőség.

Jelentkezési határidő: 2025.04.01.

A felvételi időpontjáról mindenkit email-ben értesítünk. 

További információ itt olvasható

Az I. félévre vonatkozó képzési díj befizetésének határideje: 2025. szeptember 16.

  • A NEPTUN HALLGATÓI PÉNZÜGYI TÁJÉKOZTATÓ pdf dokumentum ITT tölthető le. Amennyiben nem céges befizetés történik, elsődlegesen a gyűjtőszámlás befizetést javasoljuk.  
  • Adatlap számlafizetéshez: A számla igénylő nyomtatványt csak abban az esetben szükséges kitölteni, ha a hallgató helyett cég
    vagy munkáltató fizeti be az önköltségi díjat! A munkáltató, mint befizető adatait NEM a hallgatónak kell rögzítenie a befizető szervezethez!
    A számlaigénylő nyomtatvány ITT tölthető le xlsx formátumban, melyet kitöltve, beszkennelve kérünk megküldeni a neptun.penzugyiosztaly@semmelweis.hu e-mail címre.

Az első tanítási nap: 2025. szeptember 19. 

Tanulmányi ügyintéző: Izsó Ildikó

E-mail cím: izso.ildiko@semmelweis.hu
Telefonszám: 459-1500/56590
Cím: 1089 Budapest, Nagyvárad tér 4. I. em. E15. 

NEPTUN RENDSZER

Tájékoztatjuk, hogy tanulmányi ügyeit, valamint az egyetem hivatalos értesítéseit a NEPTUN.Net Egységes Felsőoktatási Tanulmányi Rendszerben tudja majd intézni, illetve nyomon követni. A rendszerhez való hozzáférésről a felvételről szóló kiértesítésben kap tájékoztatást.

NEPTUN Egységes Tanulmányi Rendszer használatával kapcsolatos minden fontos információt az alábbi dokumentum tartalmazza:

A felvételről szóló határozat kézhezvételét követően javasoljuk, hogy üzeneteit a NEPTUN rendszerben napi szinten kísérje figyelemmel.

OFFICE 365 és EGYETEMI E-MAIL CÍM hallgatóknak

Az egyetem hallgatói számára ingyenesen elérhető a Microsoft Office 365 szolgáltatása.

Az egyetem által biztosított e-mail címet a frissen felvett hallgató köteles aktiválni, és figyelemmel kísérni az ide érkező üzeneteket.

A hallgatók egyetemi e-mail-címe az egyetemmel való kommunikáció hivatalos csatornájaaz egyetem kizárólag erre a címre küldi az értesítéseit. Emiatt a Neptunban, illetve a SeKÁ-ban ezt kell beállítani elsődleges e-mail-címnek.

Az egyetemi e-mail cím aktiválásával kapcsolatos tudnivalókat az egyetem honlapján található, alábbi leírás tartalmazza:

Útmutató a hallgatói o365 fiók aktiválásához/

HALLGATÓI JOGVISZONY LÉTESÍTÉSE

Az, aki felvételt nyert a neurológiai szakgyógytornász szakirányú továbbképzésre, hallgatói jogviszonyt létesíthet az egyetemmel. A beiratkozás a beiratkozási lap kitöltésével és aláírásával kezdeményezhető. A beiratkozási lapot a Tanulmányi Osztály vezetője hitelesíti, amennyiben a beiratkozási lap adatai alapján nincs akadálya a jogviszony létesítésének.

A beiratkozás a beiratkozási lap hitelesítésével valósul meg.

A hallgatói jogviszony létesítésének feltétele:

A hallgatói jogviszony létesítésének feltétele, hogy a beiratkozási lap leadásakor a Tanulmányi Osztály munkatársainak átadja a felvételi eljárásban a pontszámítás során felhasznált dokumentumok eredeti, vagy közjegyző által hitelesített másolatát, mely dokumentumok az ellenőrzés után a beiratkozás alkalmával visszaadásra kerülnek.

Tájékoztatom, hogy amennyiben megállapítást nyer, hogy felvételi eredményét befolyásoló valótlan adatszolgáltatás történt, a felvételről szóló döntés megsemmisítésre kerül. 

A beiratkozás időpontja

2025. szeptember 11., csütörtök: 9.00–15.00 óra

2025. szeptember 12., péntek: 9.00–12.00 óra

BEIRATKOZÁS HELYE

Általános Orvostudományi Kar
Tanulmányi Osztály
1089 Budapest, Nagyvárad tér 4. I. emelet E15.

Amennyiben a megadott időpontban nem tud személyesen megjelenni, meghatalmazott közreműködésére is lehetőség van.

MEGHATALMAZÁS MINTA (ITT tölthető le DOC formátumban)

BEIRATKOZÁSKOR BEADANDÓ/ BEMUTATANDÓ DOKUMENTUMOK

  • személyazonosító igazolvány
  • lakcímkártya
  • adókártya
  • TAJ kártya
  • a felvétel alapját képező, végzettséget igazoló dokumentum eredeti példánya (oklevél, diploma)
  • BEIRATKOZÁSI LAP (önköltséges képzéshez) aláírt, kitöltött példánya
  • aláírt NYILATKOZAT ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ MEGISMERÉSÉRŐL
  • egy darab 3,5 x 4,5 cm-es, a hátoldalán névvel és születési dátummal ellátott fénykép
  • 3 hónapnál nem régebbi munkáltatói igazolás, mely tartalmazza, hogy hány órában, milyen munkakörben dolgozik

Kérjük, hogy a letölthető dokumentumokat megfelelően kitöltve és aláírva a beiratkozáskor hozza magával.

Felhívom figyelmét, hogy a beiratkozási lapon nyilatkoznia kell a Tanulmányi tájékoztató (Képzési program) megismeréséről.

TANULMÁNYI TÁJÉKOZTATÓ (ITT tölthető le pdf formátumban)

DIÁKIGAZOLVÁNY

A NEPTUN rendszeren történő regisztrációt követően indítható el a diákigazolvány igénylése, elektronikus úton.

A diákigazolvány igényléséről az Oktatási Hivatal részletes tájékoztatása az alábbi linken érhető el:  https://www.oktatas.hu/felsooktatas/diakigazolvany/diakig_igenyles_hun

További tájékoztatást talál a www.diakigazolvany.hu oldalon.

KÖTELEZŐ MUNKA- ÉS TŰZVÉDELMI OKTATÁS

Időpontjáról a későbbiekben kapnak tájékoztatást.

ALKALMASSÁGI VIZSGÁLAT

Időpontjáról és a szükséges dokumentumokról a későbbiekben kapnak tájékoztatást. 

etikai kódex

ETIKAI KÓDEX

Hallgatói fegyelmi és kártérítési szabályzat

HALLGATÓI FEGYELMI ÉS KÁRTÉRÍTÉSI SZABÁLYZAT

ADATVÉDELEM

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ (PDF)