Halász, H. – Putz, M. (in press): Analysis of the Speech Output of Foreign Medical Students Learning Hungarian Medical Terminology. Semmelweis Medical Linguistics Investigations. Peter Lang.
Putz, M. (2023). A motiváció szerepe és a szigorlati eredmények – összefüggések, tapasztalatok. THL2: A magyar nyelv és kultúra tanításának szakfolyóirata, 1-2, 93-104.
Putz, M. (2023). A motiváció szerepe a „Haladó magyar orvosi és fogorvosi szaknyelv” kurzuson. Porta Lingua, 2, 139–148.
https://doi.org/10.48040/pl.2023.2.13
Putz, M. (in press). Motiváló tényezők a magyar fogorvosi szaknyelv tanulása során. Tudásmegosztás, információkezelés, alkalmazhatóság III. Nyelvpedagógia. Akadémiai Kiadó.
Putz, M. – Gyenes, G. (in press): New Challenges in Teaching Hungarian Dental Language: Insights from Measuring Students’ Attitudes Towards Communication Skills. Semmelweis Medical Linguistics Investigations. Peter Lang.
Putz, M. (in press). A magyar fogorvosi szaknyelv oktatása – hogyan tovább? Porta Lingua