Amennyiben panasszal kíván az iskola vezetőségéhez fordulni, azt megteheti személyesen, telefonon vagy írásban.
A legtöbb, tipikusan előforduló panasz általában rövid úton, az érintettek közti megbeszéléssel és megegyezéssel megoldást nyer. Amennyiben a szóbeli vagy telefonos megbeszélés nem vezet eredményre az osztályfőnökkel, szaktanárral stb., akkor javasolt az igazgatóhoz fordulni írásban.
Az írásban benyújtott panasz kapcsán az igazgató részletesen tájékozódik a helyzetről. A panasz kivizsgálása – annak jellegétől függően – hosszabb ideig is eltarthat, de a panaszosnak, írásbeli megkeresését követően maximum 30 napon belül írásbeli választ kell kapnia.
Panasz benyújtása esetén kérjük az alábbiakat megadni:
- az érintettek (panasztevő, érintett tanuló, érintett alkalmazott) neve
- a tényállás rövid leírása
- esetleges bizonyítékok, az ügyhöz kapcsolódó dokumentumok
A panasz elektronikusan a titkarsag.bokay@semmelweis.hu-ra is küldhető.