A DIÁKMENTOR TÁRSASÁG LEGFONTOSABB KÜLDETÉSE, HOGY A SZAKKOLLÉGIUM MINDEN HALLGATÓJA SZÁMÁRA BIZTOSITVA LEGYENEK AZ OPTIMÁLIS FELKÉSZÜLÉS FELTÉTELEI.

A tudás hatalom, informáltnak lenni olykor mégis sokkal többet ér. Akármennyit tanulunk ugyanis egy vizsgára, ha nem tudjuk, hova kell helyezni a hangsúlyt készülés közben, könnyen lehet, hogy csalódottan és értetlenül távozunk: Vajon miért nem sikerült amikor annyit készültem?

Egy kollégiumi közösség ideális közeget kínál ahhoz, hogy az aktuális (és mindig ez a legnagyobb) próbatétel előtt az ember találjon magának egy jó példát, akinek már lám, ez is sikerült... Valakit, akitől meg lehet kérdezni, hogy mi az, amit álmunkból felkelve is fújnunk kell, és melyek azok a lényegtelen részletek, amelyeket a vizsgáztató is a kézikönyvből nézne meg, ha nagy ritkán szüksége lenne rá. Valakit, aki megmondja, melyik könyvből érdemes tanulni, melyik előadásvázlatot pörgessük még át előző este, ismétlésképpen. De leginkább egy olyan embert, aki elmagyarázza mindazt, ami a könyvek és az előadások után sem világos.

A szakkollégiumunk egyetemi elismertségében mindig is vitathatatlan jelentősége volt a szinvonalas szakmai programoknak, hallgatóink eredményes szereplésében azonban a szakkollégium közösségének is meghatározó szerepe van. A Korányi Frigyes Diákmentor Program keretében a már bizonyított felsőbbéves hallgatók egy frissen felvételt nyert, gyakran szakmai nehézségekkel küzdő alsóbbéves hallgatót „örökbe fogadnak”, és számukra rendszeres konzultációs lehetőséget biztosítanak.