Az egyetem munkatársai által beadott védőoltások száma - 2021. május 04.
219505 Összes oltás
14121 Beoltott Semmelweis Polgár

De mi is a gamification?
A gamification, vagy magyarul játékosítás olyan módszer, amivel játékelemek segítségével javíthatod a terméked vagy szolgáltatásod ügyfélélményét.

És mihez is kezdhetünk ezzel az egészségügyben?
Nagyon is sokhoz. Legyen szó az egyetemi tanulásról, a kórházi ellátásról, vagy saját cég indításáról, a játékosítás elemeit bárhová beépíthetjük.

 

Előadónk, Pusztai Ádám, 
* tréner, a Kollektíva alapítója
* a Gyakorlati játékosítás könyv szerzője
* a Collabri meetupsorozat alapítója
* a Toastmasters Veszprém retorika klub elnöke
* TEDxYouth előadó
* TEDxBenedekHegy kurátor
mesél magáról a gamificationról (játékosítás) és eddigi tapasztalatairól.

Helyszín: Semmelweis Egyetem Nagyvárad téri Elméleti Tömb Díszterme
Időpont: 2018. október 29. (hétfő) 18 óra