A képzés nevére kattintva megnyílik a képzés rövid leírása, valamint az időpontok és a regisztrációs felület.
Személyes képzéseink: |
|
![]() |
Hosszú távon az nyer, aki jól tudja érvényesíteni érdekeit és emellett mások érdekeire is tekintettel van. A munkatársak munkájuk során az egyik legnehezebb elem a határozott, még sem agresszív fellépés. Emellett a környezet reakciói kiválthatnak olyan viselkedést a munkatársakból, ami a feladat végrehajtását nehezíti meg, vagy adott esetben lehetetlenné teszi (megadó viselkedés). Az asszertív attitűd tanulható, ám megvalósítása több esetben nehézségekbe ütközhet. Ennek oka, hogy az emberek nagy többsége kerüli a konfliktust (megadó viselkedés), a könnyebb megoldások felé igyekszik, mert ez kevesebb energiával jár, járhat. A konfliktuskerülés a másik oldalon az ellentétes viselkedést (agresszív) válthatja ki, ami dominancia-érzéshez vezet, így „felsőbb” pozícióból igyekszik akaratát érvényesíteni. |
![]() |
Mentális erőforrásaink fejlesztésével és az érzelmi tudatosságot támogató gyakorlatok rendszeres alkalmazásával, hatékonyan kezelhetjük a mindennapi kihívásokat, valamint elkerülhetővé válnak a stressz káros hatásai. |
![]() |
B kategóriás jogosítvány szerzésére biztosítunk lehetőséget, versenyképes áron a Semmelweis Egyetemen! Koncentrált elméleti képzés online formában és egyénhez igazodó gyakorlati órák. |
![]() |
Motiváció: Munkahelyi elismerésnyelvek alkalmazása Az előadás az úgynevezett elismerési nyelvek fontosságát járja körül. Bemutatjuk, hogy ezeknek az elismerési nyelveknek a használata hogyan segítheti a vezetőket abban, hogy hatékonyan kommunikáljanak a munkatársaikkal és elérjék, hogy azok elégedettek és motiváltak legyenek. Megvizsgáljuk, hogy az egyes elismerésnyelvek milyen hatással vannak a munkatársak motivációjára és teljesítményére. Az előadás során kitérek arra, hogy hogyan lehet hatékonyan alkalmazni és beépíteni a vezetői gyakorlatba az elismerési nyelveket. Részletesen bemutatom az egyes elismerési nyelveket, segítek megérteni, hogy melyik nyelv hogyan használható az adott helyzetben. |
![]() |
Tanulási és Problémamegoldási stílusok Egymás megismerése és megértése nagyban megkönnyíti a kommunikációt. A Tanulási és Problémamegoldó Stílusok segítségével azonosíthatjuk, hogyan tanulunk, hogyan oldunk meg kihívásokat, és hogyan fejlődhetünk személyesen és szakmailag. |
![]() |
Képzelje el, hogy egy egész új világban sétál, ahol mindenki egy madár lenne. De nem bármilyen madár! Melyik, milyen madár lenne ön? Hogyan kommunikálna más madarakkal? Milyen területeken lenne a legjobb? Az előadás során bevezetjük Önt a DISC modellbe, ami segít megérteni az emberi személyiségek különböző típusait, mint a sasok határozottsága, a papagájok
|