Személyes képzéseink
2024. I. félév

A képzés időpontjára kattintva megnyílik a képzés leírása és regisztrációs felülete.
Tréningek időtartama: 17:00 – 20:00 óráig
Helyszín: 1085 Budapest, Üllői út 26. Rektori épület fsz. 6. terem 

 

Asszertivitás, asszertív viselkedés

Hosszú távon az nyer, aki jól tudja érvényesíteni érdekeit és emellett mások érdekeire is tekintettel van. Az előadás különbséget tesz, megismerteti a résztvevőkkel a különböző (megadó, agresszív, asszertív) viselkedések előnyeit és hátrányait. Tudatos használata is erősíti, egyúttal lehetővé is teszi az asszertív viselkedést.

Időpontok:

 

Az idő, avagy az egészséges ritmus (time menedzsment)

Az interaktív alkalom az időmenedzsmenttel és a napi rutinok kialakításával, a helyes időtervezéssel és a hatékony időbeosztással foglalkozik. Munkába illeszthető, de a hétköznapi működést is támogató új technikák és módszertanok ismerete mellett olyan gyakorlatok kerülnek a programba, melyeket hosszú távon végezve életmódot formálhatunk.

Időpontok:

 

Kiégés és karrier – célok és az egészséges motiváció fenntartásának irányai

Az interaktív workshop a munkahelyi terheltséggel és a szakmai kiteljesedéssel, a célok megfogalmazásával és elérésével foglalkozik. Felsorakoztatja a kiégés 5 fázisát, ezekhez konkrét példákon keresztül ad elkerülést támogató megoldásokat és technikákat.

Időpontok:

 

Konfliktuskezelés a munkahelyen

Az interaktív workshop a munkahelyi konfliktusok kezelésének megoldókulcsait adja át kommunikációs és együttműködési stratégiák megismertetésén, és a hozzájuk vezető út feltárásán keresztül. Feltérképezi, hogy melyek azok a kevésbé sikeres konfliktuskezelési módok, amelyek hátráltatják az egyéni sikerességet, és egyben mindennapi példákon keresztül rávilágít azon konfliktuskezelési stratégiákra, melyekkel könnyen célt érhetünk vitás vagy stresszes helyzetekben.

Időpontok:

 

Motiváció: Ködösítés és a valóság a motivációval kapcsolatban

A motivált munkatársak, a motiváció kialakítása kiemelt jelentőséggel bír. Általános tévhit, hogy az első helyen az anyagi motiváció szerepel. Kiemeleten foglalkozunk a gyakorlatban alkalmazható és működő motivációs eszközökkel, melyek segítik a vezető mindennapi munkáját. A megoldások rendszerint „pofon egyszerű” eszközök tudatos alkalmazásában rejlik. Ha a vezető megérti és alkalmazza a motivációs eszközöket, szemmel látható módon csökkenthető a fluktuáció – függetlenül attól, hogy korábban milyen mértékű volt az –, növekszik a lojalitás, megemelkedik a teljesítmény.

Időpontok:

 

Motiváció: Munkahelyi elismerésnyelvek alkalmazása

Az előadás az úgynevezett elismerési nyelvek fontosságát járja körül. Bemutatjuk, hogy ezeknek az elismerési nyelveknek a használata hogyan segítheti a vezetőket abban, hogy hatékonyan kommunikáljanak a munkatársaikkal és elérjék, hogy azok elégedettek és motiváltak legyenek.

Időpontok:

 

Problémakezelés és helyzetfelismerés

Az interaktív workshop a problémák kezelésének és a nehéz helyzetek felismerésének helyes módjait taglalja olyan módszertanok megtanításán keresztül, mint pl. az érzelem- és gondolatszabályozás, vagy a stratégiai gondolkodás. Megtanuljuk felismerni és beazonosítani mások viselkedésének háttérfolyamatait és ezekhez társítva választunk számunkra megfelelő, minket és a kapcsolódásainkat támogató válaszokat, cselekvést.

Időpontok:

 

Stresszkezelés és érzelmi intelligenciafejlesztés

Mentális erőforrásaink fejlesztésével és az érzelmi tudatosságot támogató gyakorlatok rendszeres alkalmazásával, hatékonyan kezelhetjük a mindennapi kihívásokat, valamint elkerülhetővé válnak a stressz káros hatásai. Az interaktív előadáson olyan attitűdformáló, a mindennapi rutinba beépíthető stresszkezelési technikák és az érzelmi tudatosságot támogató gyakorlatok lesznek fókuszban, amelyek alkalmazásával hatékonyan kezelhetőek az intenzív stresszhelyzetek, az együttműködésekben felbukkanó elakadások, valamint a külső és belső konfliktusok.

Időpontok:

 

Szegmentálás: DISC Modell – Útmutató a Sikeres Kapcsolatokhoz a Madárvilág Tükrében

Az előadás során bevezetjük Önt a DISC modellbe, ami segít megérteni az emberi személyiségek különböző típusait. Fedezze fel, hogyan alkalmazhatja ezt a tudást mind a munkahelyi, mind a személyes kapcsolataiban, és hozzon létre erőteljes és hatékony kommunikációt az emberekkel.

Időpontok:

 

Tanulási és Problémamegoldási stílusok

Egymás megismerése és megértése nagyban megkönnyíti a kommunikációt. A Tanulási és Problémamegoldó Stílusok segítségével azonosíthatjuk, hogyan tanulunk, hogyan oldunk meg kihívásokat, és hogyan fejlődhetünk személyesen és szakmailag.

Időpontok: