Promóciós Szabályzat
A jelen promóciós szabályzat (továbbiakban: Szabályzat) a Semmelweis Egyetem Megelőző Orvostani és Népegészségtani Intézete által indított „Egészségügyi dolgozók és hallgatók tudatossága, ismeretei és motivációi az egészséges öregedéssel kapcsolatban” tárgyú kérdőíves kutatásban (továbbiakban: Kutatás) résztvevő hallgatók és munkavállalók számára indított promócióra (továbbiakban: Promóció) vonatkozik.
A Promócióban a Promóció időtartama alatt (4. pont) a Kutatás kérdőívének kitöltésével és érvényes e-mail címek (egyetemi e-mail cím, és értesítési e-mail cím, melyek azonosak is lehetnek) megadásával vehetnek részt az 2. pontban meghatározott Játékosok.
A jelen Szabályzat feltételeinek megfelelő Játékosok között a Promóció Szervezője 63 ajándékot sorsol ki. Ajándékok:
- 4 db wellness hétvége
- 6 db színház utalvány
- 40 db kávékupon
- 8 db ajándékcsomag
- 4 db könyv
- 1 db 5 napos/4 éjszakás wellness üdülés
- A Promóció szervezője és lebonyolítója
A Promóció szervezője, lebonyolítója és adatkezelője a Semmelweis Egyetem, Családbarát Egyetem Központ (székhely: 1085 Budapest, Üllői út 26.) (továbbiakban: Szervező, Lebonyolító és Adatkezelő).
- A Promóció résztvevői
A promócióban minden olyan természetes személy részt vehet, aki a Semmelweis Egyetem Általános Orvostudományi Kar, vagy Egészségtudományi Kar hallgatója, valamint a Semmelweis Egyetem alább felsorolt szervezeti egységének egészségügyi szolgálati jogviszonyban álló munkavállalója (a továbbiakban: Játékos).
A Promócióban résztvevő szervezeti egységek:
- Szakrendelő Intézet
- Foglalkozás-egészségügyi Szolgálat
- Ortopédiai Klinika/kizárólag a Mozgásszervi Rehabilitációs Részleg dolgozói
- Városmajori Szív- és Érgyógyászati Klinika/kizárólag a Kardiológiai Rehabilitációs Részleg dolgozói
- Neurológiai Klinika
- Geriátriai Klinika és Ápolástudományi Központ
- Belgyógyászati és Onkológiai klinika
- Belgyógyászati és Hematológiai Klinika
- Pulmonológiai Klinika
- Pankreasz Betegségek Intézete
A Promócióból ki vannak zárva a Szervező, és a Lebonyolító, illetve a Promóció szervezésében vagy lebonyolításában közreműködő gazdálkodó szervezetek, vezető tisztségviselői, alkalmazottai és mindezek közeli hozzátartozói (Ptk. 8:1.§ (1) bekezdés), valamint a Promóció lebonyolításában részt vevő egyéb közvetlen közreműködők és közeli hozzátartozóik (Ptk. 8:1.§ (1) bekezdés).
- A Promócióban való részvétel feltétele
A Promócióban való részvétel feltétele, hogy a Játékos kitöltse a Semmelweis Egyetem Megelőző Orvostani és Népegészségtani Intézetének, “Egészségügyi dolgozók és hallgatók tudatossága, ismeretei és motivációi az egészséges öregedéssel kapcsolatban” tárgyú felmérését és megadja érvényes e-mail címeit (hivatalos, egyetemi e-mail cím, valamint értesítési e-mail cím, melyek azonosak is lehetnek).
- A Promóció időtartama
A Promóció kezdete: 2024. október 7. 8 óra
A Promóció vége: 2024. november 3. 23:59 óra
- A Promóció és a sorsolás menete
A sorsolás gépi úton zajlik és nem nyilvános.
A Promóció Szervezője hetente az adott heti periódus jelen Szabályzat feltételeinek megfelelő Játékosai közt kisorsolja az ajándékok közül az alábbiakat:
- A Promóció első két heti periódusában 1-1 db színház utalvány (összesen 2 db), a Promóció harmadik és negyedik heti periódusában 2-2 db színház utalvány (összesen 2-2 db)
- Hetente 10 db kávékupon (összesen 40 db)
- Hetente 2 db ajándékcsomag (összesen 8 db)
- Hetente 1 db könyv (összesen 4 db)
- Hetente 1 db wellness hétvége (összesen 4 db)
Heti periódusok és sorsolások:
- periódus: 2024. október 7-13.; sorsolás: 2024. október 15. 14 óra
- periódus: 2024. október 14-20.; sorsolás: 2024. október 21. 14 óra
- periódus: 2024. október 21-27; sorsolás: 2024. október 28. 14 óra
- periódus: 2024. október 28-november 3.; sorsolás: 2024. november 4. 14 óra
A Promóció Szervezője a Promóció végén a jelen Szabályzat feltételeinek megfelelő Játékosok között fődíjat sorsol ki:
- 1 db 5 napos/4 éjszakás wellness üdülés
- A fődíj sorsolásának időpontja 2024. november 4. 14 óra.
A sorsolás helyszíne: Semmelweis Egyetem, Családbarát Egyetem Központ (cím: 1085 Budapest, Baross utca 22. 7. emelet 09.)
- Nyeremények
A Szervező a jelen Szabályzat feltételeinek megfelelő, adott heti periódusban játszó Játékosok közt hetente kisorsolja az ajándékok közül az alábbiakat:
- A Promóció első két heti periódusában 1-1 db színház utalvány (összesen 2 db), a Promóció harmadik és negyedik heti periódusában (összesen 2-2 db)
- Hetente 10 db kávékupon (összesen 40 db)
- Hetente 2 db ajándékcsomag (összesen 8 db)
- Hetente 1 db könyv (összesen 4 db)
A Promóció Szervezője a Promóció végén a jelen Szabályzat feltételeinek megfelelő összes Játékos között fődíjat sorsol ki:
- 1 db 5 napos/4 éjszakás wellness üdülés
A nyeremények másra nem átruházhatóak, és készpénzre nem átválthatóak. A nyereményekkel kapcsolatos adó- és illetékterheket a Szervező viseli, így a nyertes Játékosokat a nyereményekkel kapcsolatban nem terheli személyi jövedelemadó- fizetési, illetve illetékfizetési kötelezettség. A Szervező a nyerteseket e-mail üzenet formájában értesíti nyertességükről a sorsolást követő napon. A nyeremények átvételének módját a Szervező e-mail üzenetben egyezteti a nyertesekkel, melyhez a Játékos kifejezetten hozzájárul.
- Egyéb rendelkezések
A Szervező a Játékosok által megadott személyes adatok valóságtartalmáért nem felel, és azokat a Játékossal való kapcsolatfelvétel útján nyertességétől függetlenül is jogosult ellenőrizni. Amennyiben a nyertes Játékos 10 napon belül nem válaszol a Szervező megkeresésére, úgy elveszíti jogosultságát a nyereményre. Amennyiben a nyertes cselekvőképességében korlátozott, úgy a nyereményével kapcsolatos érdemi ügyintézésre, valamint a nyereménye átvételére csak a törvényes képviselőjével együtt jogosult. A Játékos pályázatának hiányosságáért/hibájáért, a nyeremény elmaradásáért vagy késedelméért, valamint a kézbesítés során keletkezett károkért a Szervező és a szervezésben részt vevő cégek nem vállalnak felelősséget. A Játékos tudomásul veszi, hogy a Szervező a Promóció során bekövetkező technikai problémákért, illetve a rendszer, szerver túlterheltségéből eredő leállásokért, nehézségekért nem vállal felelősséget. A Szervező fenntartja a Promóció szabályai (Szabályzat), mechanizmusa, nyereményei megváltoztatásának jogát. A Szervező kizárja felelősségét a Promócióval kapcsolatos bármilyen kommunikációs anyagban esetlegesen előforduló nyomdai hibáért. A Szervező jogosult kizárni a Promócióból azt a játékost, aki a játékban tisztességtelen módon, a jelen szabályzatban foglalt feltételek és előírások megkerülésével próbál részt venni. Amennyiben a Promóció során visszaélés vagy sportszerűtlen játék gyanúja merül fel, amely visszaélésre adhat lehetőséget, a Szervező fenntartja a jogot, hogy a Játékot szüneteltesse, vagy törölje.
- Adatvédelem
A Promóció során végzett adatkezelésekkel kapcsolatos elérhetőségek:
- Intézmény: Semmelweis Egyetem, Családbarát Egyetem Központ
- Cím: 1085 Budapest, Üllői út 26./1085 Budapest, Baross utca 22.
- E-mail cím: csaladbarat@semmelweis.hu
A Játékos a Promócióban való részvétellel az általános adatvédelmi rendelet ((EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet) 6. cikk (1) a) pontja alapján kifejezetten hozzájárulását adja ahhoz, hogy a jelen szabályzat 3. pontjában említett személyes adatait a Szervező a Promóció lebonyolítása céljából (ideértve többek között a Játékos azonosítását, a Játékossal való kapcsolattartást és kommunikációt, az adójogi és közterhekkel kapcsolatos kötelezettségek teljesítését is) és annak időtartamáig a jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően kezelje. A nyertesként kisorsolt Játékosok adatait az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 202.§-a alapján a Szervező a részükre kiszolgáltatott nyereményeket terhelő adó megfizetését követő ötödik adóév végéig őrzi meg. A Játékos a Promócióban való részvételhez köteles a 3. pontban során kötelezőként megjelölt adatot megadni, ellenkező esetben nem tud részt venni a Játékban. A Játékosok adatait a Szervezőn kívül a Promóció lebonyolításában részt vevő, megfelelő titoktartási kötelezettség mellett bevont munkavállalói ismerhetik meg. A Játékos adatait a Szervező nem továbbítja harmadik országba, és a Játékos adataival automatizált döntéshozatalt, profilalkotási tevékenységet nem végez.
A Játékos a fenti elérhetőségek bármelyikén bármikor jogosult:
– hozzáférést kérni a személyes adataihoz (általánosságban úgy ismert, hogy: „a Játékos hozzáférési joga”);
-A Játékos jogosult a Szervező által kezelt személyes adatairól másolatot kapni és ellenőrizni, hogy az adatkezelést a Szervező jogszerűen végzi-e;
– a Szervező által kezelt személyes adatai helyesbítését kérni;
– A Játékos jogosult a hiányos vagy pontatlan személyes adatai helyesbítésére, habár ilyen esetben az újonnan átadott adat hitelességének ellenőrzése szükséges lehet;
– a Szervező által kezelt személyes adatai törlését kérni. Ez feljogosítja a Játékost arra, hogy a Szervező törölje személyes adatait, amennyiben nincsen megfelelő ok a további kezelésükre. A Játékos abban az esetben is jogosult kérni személyes adatai törlését, amennyiben sikerrel tiltakozott személyes adatai kezelése ellen (lásd alább), amennyiben a Szervező az adatokat jogellenesen kezelte, vagy amennyiben a Szervező köteles személyes adatait törölni.
A Szervező bizonyos esetekben jogosult megtagadni a törlési kérelem teljesítését, melyről a Játékos megfelelően tájékoztatásra kerül. Amennyiben a Játékos a promóció lebonyolítása során kéri a Promóció lebonyolításához elengedhetetlenül szükséges adatai törlését, abban az esetben ezt a Szervező maradéktalanul teljesíti, de ennek eredményeképpen a Játékos kizárásra kerül a játékból, és esetleges nyereményre való jogosultságát is elveszti; – személyes adatai kezelése ellen tiltakozni, ha az adatkezelés jogalapja a Szervező, vagy harmadik fél jogos érdeke, és a Játékos azért tiltakozik az adatkezelés ellen, mert úgy véli, hogy jogai, jogos érdekei, alapvető szabadságai elsőbbséget élveznek a Szervező vagy harmadik személy jogos érdekével szemben. A Játékos abban az esetben is tiltakozhat, ha személyes adatait a Szervező közvetlen üzletszerzés, piackutatás, vagy profilalkotás céljából kezeli; – személyes adatai kezelésének korlátozását kérni, ha például a Szervező jogellenes adatkezelést folytat, és a Játékos nem szeretné, hogy az adatok törlésre kerüljenek, és inkább az adatok felhasználásának korlátozását kéri, vagy amikor a Játékos vitatja a Szervező által kezelt adatok pontosságát; – a Szervező rendelkezésére bocsátott személyes adatai magának, vagy harmadik félnek való továbbítását kérni. A Játékos személyes adatait a Szervező részére vagy az általa választott harmadik fél részére tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban adja át. Fontos, hogy ez a jog csak a Játékos által a Szervező részére átadott adatokra vonatkozik; – bármelyik adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor visszavonni, amikor a Játékos személyes adatainak kezelése a Játékos hozzájárulásán alapszik. Fontos, hogy a hozzájárulás visszavonása a hozzájárulás visszavonása előtt végzett adatkezelés jogszerűségét nem érinti. Amennyiben a Játékos a Promóció lebonyolítása során vonja vissza a Promóció lebonyolításához szükséges adatkezeléshez adott hozzájárulását, a Játékos kizárásra kerül a játékból, és esetleges nyereményre való jogosultságát is elveszti; és – közvetlenül a hatósághoz fordulni jogellenes adatkezelés esetén. Amennyiben a Játékos úgy véli, hogy a Szervező jogellenes kezelte személyes adatait, a Szervező azt javasolja, hogy a Játékos a fenti elérhetőségek valamelyikén mindenképpen keresse meg a Szervező-t az ügy tisztázása, és mielőbbi békés rendezése végett. Amennyiben ez nem vezetne eredményre, vagy a Játékos nem kívánna élni ezzel a lehetőséggel, akkor a Játékosnak – az egyéb közigazgatási vagy bírósági jogorvoslatok sérelme nélkül – joga van ahhoz, hogy panaszt tegyen a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (NAIH), vagy másik, a Játékos szokásos tartózkodási helye, a munkahelye, vagy a feltételezett jogsértés helye szerint illetékes más adatvédelmi hatóságnál. A Játékos jogsértés esetén bírósághoz is fordulhat (a per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik), és dönthet úgy, hogy az eljárást a lakcíme vagy lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt indítja meg. A NAIH elérhetőségi adatai a következők: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu weboldal: www.naih.hu.
Budapest, 2024.10.04.