Sok szeretettel meghívunk minden kedves BOE tagot a soron következő, 2018. október 17-én, csütörtökön 17:45-kor kezdődő, az EOK Szent-Györgyi Albert előadótermében tartandó Közgyűlésünkre.
Napirendi pontok:
- Vezetőségi tagok megválasztása
- Egyéb
Határozatképtelenség esetén a Közgyűlést 2019. október 17-én 18 órai kezdettel hívjuk össze, azonos helyszínen, azonos napirendi pontokkal, amely a megjelentek számától függetlenül határozatképes.
Jelenleg a következő vezetőségi posztok betöltetlenek :
- Kommunikációs és informatikai felelős
- Emberi jogi felelős
- Oktatásügyi felelős
- Irodavezető
A jelenleg üres tisztségekre pályázatot írunk ki, az új tisztségviselőket a Közgyűlés választja meg az érvényes pályázatot benyújtott jelöltek közül.
Érvényes pályázatnak minősül az a pályázat, amely tartalmazza a jelölt önéletrajzát, az Egyesületben végzett korábbi munkáját, fő célkitűzéseit és megvalósítandó terveit a következő időszakra vonatkozóan, valamint amelyet 2019. október 14., hétfő, 18:00 beadási határidő előtt elektronikusan az Egyesület hivatalos e-mail címére (boe@humsirc.hu) elküld.
Az érvényesnek megítélt pályázatokat a pályázati határidő lejárta után tesszük közzé.
A Közgyűlés befejeztével vezetőségit tartunk azonos helyszínen, amelynek napirendi pontjai:
- Koordinátorok választása
- Egyéb
A következő koordinátori pozíciókra várjuk a pályázatokat:
- VPC koordinátor – Cséka Botond, VPC
-
- Vezetőségi csapatépítők szervezése és lebonyolítása
- Aktív részvétel a tagbelêptetésekben
- Új tagok bevonásának segítése
- Események hirdetése
- Új megjelenési platformok keresése
- Merchendise kitalálása (igényfelmérés, új termékek)
- Fotós csapat koordinálásában való segítség
- Marketing koordinátor – Czibere András és Cséka Botond (Gazdasági elnökhelyettes és VPC)
-
- Szponzor igények begyűjtése szekcióktól
- Lehetséges szponzorok felkeresése
- Megjelenés, promóció biztosítása
- Önálló marketing ötletek megvalósítása
- Gazdasági koordinátor – Czibere András, Gazdasági elnökhelyettes
-
- Programok költségvetésének bekérése
- Számlák begyűjtése, vezetése
- Aktuális pályázatok keresése, amennyiben lehetséges azokra jelentkezés
- Pályázati összegek helyes felhasználásának ellenőrzése a gazdasági elnökhelyettessel közösen
- Adó 1% kampány koordinálása
- Cseregyakorlati koordinátor – Tatár Blanka, VPE
-
- LEO in munkájának segítése Contact Person-ök munkájának koordinálásával, különös tekintettel a nyári hónapokra való előkészületekre (CP toborzó, Social Program és Educational Activity szervezés)
- beérkező Cseregyakorlati beszámolók értékelése
- LEO out és LORE munkájának segítése a kiutazók IFMSA oldalon történő jelentkezésének követésével
- Korábbi CP tapasztalat nem kötelező, de előnyt jelent
- Külügyi koordinátor – Tatár Blanka, VPE
-
- külügyi hírlevél tartalmának szerkesztése
- angol nyelvű hírlevél tartalmának szerkesztése
- a marketing csapattal IFMSA és EMSA számára promóciós anyagok összeállítása az Egyesületről
- Általános Programkoordinátor – Madarász Mária, VPI
- általános elnökhelyettes munkájának segítése
- boés programok összeegyeztetése
- Prevenciós koordinátorok:
- Egészségfejlesztési koordinátor – Romhányi Eszter, LPO (1 fő)
- Drog-, alkohol- és dohányzás prevenció – Czibere Gréta (2fő)
- Elsősegélynyújtás, alapszintű újraélesztés – Pálya Tímea (2fő)
- Kardiovaszkuláris és tumorprevenció – Siklóssy Regina (2fő)
- Véradás és transzplantáció – Huszár Boglárka (1 fő)
- Reproduktív egészségügy – Együd Dávid (2fő)
- Védőoltások – Hornyák Balázs (2fő)
- Teddy – koordinátor – Bencsik Alexandra Sára (1 fő)
- Sport koordinátor
- Alumni koordinátor
Érvényes pályázatnak minősül az a pályázat, amely tartalmazza a jelölt önéletrajzát, az Egyesületben végzett korábbi munkáját, fő célkitűzéseit és megvalósítandó terveit a következő időszakra vonatkozóan, valamint amelyet 2019. október 14., hétfő, 18:00 beadási határidő előtt elektronikusan az Egyesület hivatalos e-mail címére (boe@humsirc.hu) elküld. Bármely kérdés esetén a koordinátori posztokkal kapcsolatban, kérjük keressétek a megadott felelőst!
Sok szeretettel várjuk minden tagunkat a Közgyűlésen, majd az azt követő vezetőségi ülésen!