Az Emberierőforrás-gazdálkodási Főigazgatóság ügyfélfogadási rendje

A felvétellel, a kilépéssel, valamint a szakorvosképzéssel kapcsolatos ügyintézés az Emberierőforrás-gazdálkodási Főigazgatóság Ügyfélszolgálatán történik, amely a City Corner Irodaház (1091 Budapest, Üllői út 25.) földszintjén található.

Az ügyfélszolgálaton az ügyintézés kizárólag ügyfélfogadási időben történik.

Az ügyfélfogadási idő:

HÉTFŐ, SZERDA, PÉNTEK: 7.30 – 12.00 óra

KEDD, CSÜTÖRTÖK: 12.00 – 16.00 óra

 

 

Az Emberierőforrás-gazdálkodási Főigazgatóság részére kézbesítendő leveleket és egyéb dokumentumokat a City Corner Irodaház (1091 Budapest, Üllői út 25.) földszintjén az alább megjelölt időkeretben lehet leadni.

HÉTFŐTŐL – CSÜTÖRTÖKIG: 8.00 – 13.00 óra PÉNTEKEN: 8.00 – 12.00 óra