Az Emberierőforrás-gazdálkodási Főigazgatóság ügyfélfogadási rendje
A felvétellel, a kilépéssel, valamint a szakorvosképzéssel kapcsolatos ügyintézés az Emberierőforrás-gazdálkodási Főigazgatóság Ügyfélszolgálatán történik, amely a City Corner Irodaház (1091 Budapest, Üllői út 25.) földszintjén található.
Az ügyfélszolgálaton az ügyintézés kizárólag ügyfélfogadási időben történik.
Az ügyfélfogadási idő:
HÉTFŐTŐL – CSÜTÖRTÖKIG: 8.00 – 12.30 óra
PÉNTEKEN: 8.00 – 12.00 óra
Az Emberierőforrás-gazdálkodási Főigazgatóság részére kézbesítendő leveleket és egyéb dokumentumokat a City Corner Irodaház (1091 Budapest, Üllői út 25.) földszintjén az alább megjelölt időkeretben lehet leadni.
HÉTFŐTŐL – CSÜTÖRTÖKIG: 8.00 – 12.30 óra
PÉNTEKEN: 8.00 – 12.00 óra