A HR Online rendszer a különböző jogviszonyok létrehozásához, fenntartásához és megszüntetéséhez, valamint egyéb joggyakorláshoz folyamattámogatást biztosít a fő HR-rendszer (SAP és SAP SuccessFactors Employee Central) kiegészítésével.

HR Online belépés    Elektronikus Űrlapok

A HR Online Rendszer bemutatása

A rendszerrel lehetőség nyílik:
  • az ügyek kategorizálására,
  • az ügyindítás, ügyállás (státusz) és ügyelőzmény naprakész nyomonkövetésére,
  • a szakmai ügyintézés és koordináció támogatására,
  • az ügyintézéshez kapcsolódó elektronikus dokumentumok tárolására,
  • az ügyhöz kapcsolódó ügyintézői és felhasználói üzenetküldésre.
A HR Online rendszer célja:
  • a HR-folyamatok egyszerűsítése, átláthatóvá tétele,
  • a papírmentes iroda megvalósítása a digitalizáció által,
  • az ügyek nyomonkövethetőségének biztosítása azáltal, hogy az adott dokumentum mindig a megfelelő ügyintézőhöz kerül, és nem szükséges „nyomozni”, hogy ki az adott ügy felelőse, ezzel időt takarítva meg,
  • helyettesítés egyszerűbb megoldása annak révén, hogy az egyes helyettesek látják egymás ügyeit.

Felhasználói útmutató

 

HR Online Belépés

Elektronikus űrlapok