A HR Online rendszer a különböző jogviszonyok létrehozásához, fenntartásához és megszüntetéséhez, valamint egyéb joggyakorláshoz folyamattámogatást biztosít a fő HR-rendszer (SAP és SAP SuccessFactors Employee Central) kiegészítésével.
A HR Online Rendszer bemutatása
A rendszerrel lehetőség nyílik:
- az ügyek kategorizálására,
- az ügyindítás, ügyállás (státusz) és ügyelőzmény naprakész nyomonkövetésére,
- a szakmai ügyintézés és koordináció támogatására,
- az ügyintézéshez kapcsolódó elektronikus dokumentumok tárolására,
- az ügyhöz kapcsolódó ügyintézői és felhasználói üzenetküldésre.
A HR Online rendszer célja:
- a HR-folyamatok egyszerűsítése, átláthatóvá tétele,
- a papírmentes iroda megvalósítása a digitalizáció által,
- az ügyek nyomonkövethetőségének biztosítása azáltal, hogy az adott dokumentum mindig a megfelelő ügyintézőhöz kerül, és nem szükséges „nyomozni”, hogy ki az adott ügy felelőse, ezzel időt takarítva meg,
- helyettesítés egyszerűbb megoldása annak révén, hogy az egyes helyettesek látják egymás ügyeit.
Felhasználói útmutató