Főigazgatóságunk feladata a Semmelweis Egyetem emberierőforrás-gazdálkodásával kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása, és az ezzel összefüggő egyéb tevékenységek koordinálása, a magasabb vezetői és vezetői beosztások pályázati folyamatának támogatása, valamint az Egyetem emberi erőforrásának menedzselése, motiválása, fejlesztése és hatékony felhasználása az intézmény stratégiájában megfogalmazott célok elérésének érdekében. A munkavállalók nálunk intézhetik a felvétellel, kilépéssel kapcsolatos ügyeiket, és tájékozódhatnak legfrissebb állásajánlatainkról. Feladataink közé tartozik a vagyonnyilatkozatokkal, illetve egyes kitüntetésekkel összefüggő ügyintézés.

Az Emberierőforrás-gazdálkodási Főigazgatóság látja el az illetményszámfejtéssel összefüggő intézményi feladatokat, valamint a kapcsolódó adózási és járulékelszámolási, bejelentési, továbbá adatszolgáltatási feladatokat. Aktívan részt veszünk a szervezeti kultúra fejlesztésében, és honlapunkon keresztül folyamatos tájékoztatást nyújtunk az emberierőforrás-gazdálkodási feladatokhoz kapcsolódó szabályokról, információkról.

 

Az Emberierőforrás-gazdálkodási Főigazgatóság feladatai (SZMSZ 96.§)

  • az Egyetem emberierőforrás-gazdálkodásával kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása, az ezzel összefüggő egyéb tevékenységének koordinálása,
  • a tervszerű létszámgazdálkodás megvalósítása, az oktatói követelményrendszer és az oktatói kutatói életpálya-modell kidolgozása és az ebből eredő feladatok megvalósítása,
  • az Egyetem emberi erőforrásának menedzselése, motiválása, fejlesztése és hatékony felhasználása az Egyetem stratégiájában megfogalmazott szervezeti céljai megvalósítása elérésének érdekében,
  • a emberierőforrás-gazdálkodási feladatokhoz kapcsolódó belső kommunikáció megvalósítása,
  • a vagyonnyilatkozatokkal kapcsolatos feladatok ellátása,
  • a hatáskörébe tartozó kitüntetésekkel összefüggő feladatok ellátása,
  • a szervezetfejlesztéssel járó szervezeti változások menedzselése,
  • aktív részvétel a szervezeti kultúra fejlesztésében.