A Doktori Szabályzat alapján az alábbi dokumentumok benyújtására van szükség a témaakkreditációs eljárás megindításához
Valamennyi dokumentumot elektronikus formában kérjük, hogy Marosfalvi Anita tanulmányi ügyintéző részére küldjék el emailben. (marosfalvi.anita@semmelweis.hu)
- A téma célkitűzéseinek rövid (1-2 oldalas) leírása
- A témavezető szakmai önéletrajza
- Központi Könyvtár igazolása a 10 legfontosabb közleményének listájáról
- Központi Könyvtár igazolása az utóbbi 5 évben megjelent közleményeinek jegyzékéről (impakt faktorral, amennyiben rendelkezik IF-ral))
- A témavezető utolsó 3 évben elnyert tudományos pályázatai, szerződései (cím, futamidő, támogatási összeg megjelölésével )
- Javaslat témavezető és kutatási téma befogadására, letölthető: űrlap
A témaakkreditációs kérelem befogadásáról és határozat várható időpontjáról a pályázó írásban értesítést kap 5 munkanapon belül a Doktori Hivataltól.
Az akkreditációról/hiánypótlás esetén történő akkreditációról/ elutasításról az EDT ülésén hoz határozatot.
Amikor az ülés után az EDT határozata a doktori iskola honlapján /https://semmelweis.hu/phd/dokumentumok/dokumentumtar/hatarozatok/ feltöltésre kerül, a pályázó értesítést kap a határozatról.