Innováció, Kutatás, Szakértelem – több mint 250 éve
A Semmelweis Egyetem Magyarország és a közép-európai régió vezető orvos-egészségügyi felsőoktatási intézménye, mely szakegyetemként egyedülálló az országban. Több mint 10 000 munkavállalót foglalkoztató Egyetemünk kiemelt stratégiai célja, hogy bejusson Európa legjobb 5 gyógyító szakegyeteme közé. A Semmelweis Egyetem Transzlációs Medicina Központja (TMK) egy olyan dinamikus fórum, amely elősegíti a tudományos felfedezések egészségügyi megoldásokba való átültetését. Elkötelezettek vagyunk a tudományos oktatás, az orvosképzés és a klinikai kutatás határainak feszegetése iránt, jelentős hatást gyakorolva az egészségügyre.
A Semmelweis Egyetem
Transzlációs Medicina Központja
pályázatot hirdet
titkársági ügyintéző – back office manager
munkakör betöltésére.
Barátságos és támogató munkaközösségünk új tagját keressük, aki hatékonyan és önállóan tud hozzájárulni a napi munkához, adminisztratív és szervezési segítséget nyújtva a TMK csapatának. A TMK által foglalkoztatott titkársági ügyintéző felelőssége a rá bízott és a TMK működése során felmerülő feladatok szakszerű, szabályszerű és határidőben történő elvégzése, valamint a TMK vezetőségének és a munkatársak szakmai munkájának hatékony segítése.
Mik lesznek a legfontosabb feladatok?
- Általános titkársági teendők (belépőkártyák, irodaszer rendelés, hívások és e-mailek kezelése; rendezvények szervezésében és lebonyolításában való részvétel)
- Megbeszélésekkel kapcsolatos teendők (teremfoglalás, meghívók, napirend, jegyzőkönyv)
- Dokumentumok kezelése (adatbázisok létrehozása, karbantartása és frissítése, aláíratás)
- Belső és külső levelezés kezelése (kategorizálás, szkennelés, iktatás, postázás)
- Időpontok koordinálása és nyomon követése (határidős feladatok előrejelzése és kezelése)
- Aktív csapatmunka a személyügyi, gazdasági, kommunikációs, nemzetközi és hallgatói ügyekért felelős munkatársakkal
A munkakör betöltéséhez szükséges feltételek:
- Középfokú iskolai végzettség
- Magabiztos, aktív angol nyelvtudás (B2) szóban és írásban egyaránt
- MS Office felhasználói ismerete
- Részlet- és megoldásorientált munkamódszer; gyakorlatias mentalitás és megbízhatóság
- Pontos, precíz és önálló munkavégzés
Előnyt jelent:
- 1-3 év adminisztratív / back office területen szerzett tapasztalat
- Poszeidon elektronikus iktató rendszer ismerete
Amit kínálunk:
- teljes munkaidős, határozatlan idejű foglalkoztatás
- cafeteria (SZÉP kártya, iskolakezdési támogatás, All You Can Move sportolási lehetőség)
- stabil munkahely
- kellemes munkakörnyezet a belvárosban kiváló tömegközlekedési lehetőséggel
Családbarát munkahely vagyunk:
- ingyenes egészségügyi szűrőprogramokat szervezünk
- háziorvosi rendelés biztosítása munkatársaink és családtagjaik számára
- Semmelweis kártyával több partnerünknél dolgozói kedvezmény (kultúra, nyelvtanfolyam, szolgáltatások, szórakozás, sport)
- saját óvodánk van, bölcsődei helyeket, illetve kedvezményes nyári tábor lehetőséget, a tanítási szünetekben pedig gyermekfelügyeletet is tudunk biztosítani a dolgozóink gyermekei számára
- mentálhigiénés és életmód tanácsadást biztosítunk
Munkavégzés helye:
1085 Budapest, Baross utca 22.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Szakmai önéletrajz magyar és angol nyelven
- nyilatkozat a pályázó hozzájárulásáról, hogy pályázati anyagát az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzatában rögzített bizottságok és testületek megismerjék (a nyilatkozat erre a linkre kattintva letölthető)
A jelentkezését a palyazat.human@semmelweis.hu címre várjuk hivatkozási szám megjelölésével: 34238/TMKP/2024.
Legyen Ön is Semmelweis Polgár!
Az alkalmazás feltétele három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.