34238/TMKP/2024

Innováció, Kutatás, Szakértelem – több mint 250 éve

A Semmelweis Egyetem Magyarország és a közép-európai régió vezető orvos-egészségügyi felsőoktatási intézménye, mely szakegyetemként egyedülálló az országban. Több mint 10 000 munkavállalót foglalkoztató Egyetemünk kiemelt stratégiai célja, hogy bejusson Európa legjobb 5 gyógyító szakegyeteme közé. A Semmelweis Egyetem Transzlációs Medicina Központja (TMK) egy olyan dinamikus fórum, amely elősegíti a tudományos felfedezések egészségügyi megoldásokba való átültetését. Elkötelezettek vagyunk a tudományos oktatás, az orvosképzés és a klinikai kutatás határainak feszegetése iránt, jelentős hatást gyakorolva az egészségügyre.

A Semmelweis Egyetem

Transzlációs Medicina Központja 

pályázatot hirdet

  titkársági ügyintéző – back office manager

munkakör betöltésére.

 

Barátságos és támogató munkaközösségünk új tagját keressük, aki hatékonyan és önállóan tud hozzájárulni a napi munkához, adminisztratív és szervezési segítséget nyújtva a TMK csapatának. A TMK által foglalkoztatott titkársági ügyintéző felelőssége a rá bízott és a TMK működése során felmerülő feladatok szakszerű, szabályszerű és határidőben történő elvégzése, valamint a TMK vezetőségének és a munkatársak szakmai munkájának hatékony segítése.

Mik lesznek a legfontosabb feladatok?

  • Általános titkársági teendők (belépőkártyák, irodaszer rendelés, hívások és e-mailek kezelése; rendezvények szervezésében és lebonyolításában való részvétel)
  • Megbeszélésekkel kapcsolatos teendők (teremfoglalás, meghívók, napirend, jegyzőkönyv)
  • Dokumentumok kezelése (adatbázisok létrehozása, karbantartása és frissítése, aláíratás)
  • Belső és külső levelezés kezelése (kategorizálás, szkennelés, iktatás, postázás)
  • Időpontok koordinálása és nyomon követése (határidős feladatok előrejelzése és kezelése)
  • Aktív csapatmunka a személyügyi, gazdasági, kommunikációs, nemzetközi és hallgatói ügyekért felelős munkatársakkal

A munkakör betöltéséhez szükséges feltételek:

  • Középfokú iskolai végzettség
  • Magabiztos, aktív angol nyelvtudás (B2) szóban és írásban egyaránt
  • MS Office felhasználói ismerete
  • Részlet- és megoldásorientált munkamódszer; gyakorlatias mentalitás és megbízhatóság
  • Pontos, precíz és önálló munkavégzés

Előnyt jelent:

  • 1-3 év adminisztratív / back office területen szerzett tapasztalat
  • Poszeidon elektronikus iktató rendszer ismerete

Amit kínálunk:

  • teljes munkaidős, határozatlan idejű foglalkoztatás
  • cafeteria (SZÉP kártya, iskolakezdési támogatás, All You Can Move sportolási lehetőség)
  • stabil munkahely
  • kellemes munkakörnyezet a belvárosban kiváló tömegközlekedési lehetőséggel

Családbarát munkahely vagyunk:

  • ingyenes egészségügyi szűrőprogramokat szervezünk
  • háziorvosi rendelés biztosítása munkatársaink és családtagjaik számára
  • Semmelweis kártyával több partnerünknél dolgozói kedvezmény (kultúra, nyelvtanfolyam, szolgáltatások, szórakozás, sport)
  • saját óvodánk van, bölcsődei helyeket, illetve kedvezményes nyári tábor lehetőséget, a tanítási szünetekben pedig gyermekfelügyeletet is tudunk biztosítani a dolgozóink gyermekei számára
  • mentálhigiénés és életmód tanácsadást biztosítunk

Munkavégzés helye:

1085 Budapest, Baross utca 22.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Szakmai önéletrajz magyar és angol nyelven
  • nyilatkozat a pályázó hozzájárulásáról, hogy pályázati anyagát az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzatában rögzített bizottságok és testületek megismerjék (a nyilatkozat erre a linkre kattintva letölthető)

A jelentkezését a palyazat.human@semmelweis.hu címre várjuk hivatkozási szám megjelölésével: 34238/TMKP/2024.

Legyen Ön is Semmelweis Polgár!

 

 

Az alkalmazás feltétele három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.