56871/KEEGF/2023

Innováció, Kutatás, Szakértelem – több mint 250 éve

A Semmelweis Egyetem

Rektori Kabinete 

pályázatot hirdet

  kiemelt titkársági szakértő

munkakör betöltésére.

A Semmelweis Egyetem Magyarország és a közép-európai régió vezető orvos-egészségügyi felsőoktatási intézménye, mely szakegyetemként egyedülálló az országban, kiváló lehetőséget kínál egy motivált és tapasztalt adminisztratív szakértő számára, aki egy felső vezető mellett kívánja kibontakoztatni tehetségét és hozzájárulni az egyetem sikeréhez.

Az állás célja, hogy hatékony és professzionális támogatást nyújtson a felső vezetőnek mindennapi feladatainak ellátásában. A pozíciót betöltő személy lesz a felelős a felső vezető adminisztratív szervezetében a titkársági tevékenységek szervezéséért és lebonyolításáért, valamint a külső és belső kapcsolattartásért.

A Rektori Kabinet része a Rektori Titkárság, amely ellátja a rektor munkájával összefüggő adminisztratív, igazgatási és ügyviteli tevékenységeket, ennek keretében különösen előkészítő, szervező, kapcsolattartó és adminisztratív feladatokat.

A jogviszony időtartama: határozatlan idejű munkajogviszony, 3 hónapos próbaidő

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős munkaviszony 

Munkavégzés helye: 1085 Budapest, Üllői út 26.

Főbb feladatok:

  • Kommunikáció: professzionális kapcsolattartás a külső partnerekkel, ügyfelekkel és az egyetem belső szereplőivel telefonon, e-mailben vagy személyesen.
  • Információkezelés: iratok, dokumentumok kezelése, postai és elektronikus levelezés kezelése, fontos dokumentumok archiválása és hozzáférésének biztosítása.
  • Értekezletek és konferenciák szervezése: a vezető által tartott értekezletek és konferenciák előkészítése, logisztikai támogatás nyújtása, jegyzőkönyvek vezetése.
  • Adatbázis-kezelés: az ügyfelek és partnerek adatainak karbantartása és frissítése az egyetem adatbázisában.
  • Egyéb adminisztratív feladatok: a vezető által kért egyéb adminisztratív támogatás nyújtása, ügyviteli tevékenység végzése, dokumentumok készítése, fogadása, iktatás, továbbítás a címzett részére, rendezése, bizalmas iratok kezelése, iratok hozzáférésének biztosítása.

Pályázati feltételek:

  • felsőfokú végzettség
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készségek magyar és angol nyelven
  • legalább középfokú angol nyelvtudás
  • kiváló időmenedzsment és szervezőkészség
  • rendszerszintű gondolkodás és a részletekre való figyelem
  • kiváló problémamegoldó és döntéshozó képesség
  • kiváló számítógépes ismeretek, beleértve az MS Office programokat (Word, Excel, PowerPoint) és az irodai eszközök használatát
  • megbízhatóság, pontosság és magas fokú etikai normák
  • képesség önálló munkavégzésre és a felső vezető utasításainak proaktív követésére
  • rugalmasság, jó stresszkezelési képesség és az időszakosan változó munkaterheléshez való alkalmazkodás
  • büntetlen előélet és cselekvőképesség

Előnyt jelent:

  • több éves egészségügyben és/vagy felsőoktatásban szerzett titkársági munkatapasztalat
  • több éves gyakorlat felső vezető/vezető munkáját közvetlenül támogató szervezeti egységben
  • társalgási szintű német nyelvtudás
  • ajánlólevél, amely igazolja a képességeket és a megbízhatóságot

Amit kínálunk:

  • versenyképes fizetés 
  • cafeteria (SZÉP kártya, iskolakezdési támogatás, All You Can Move sportolási lehetőség)
  • biztos munkahely
  • belvárosi iroda, patinás épület, kiváló tömegközlekedési lehetőséggel

Családbarát munkahely vagyunk:

  • ingyenes egészségügyi szűrőprogramokat szervezünk
  • háziorvosi rendelés biztosítása munkatársaink és családtagjaik számára
  • Semmelweis kártyával több partnerünknél dolgozói kedvezmény (kultúra, nyelvtanfolyam, szolgáltatások, szórakozás, sport)
  • saját óvodánk van, bölcsődei helyeket, illetve kedvezményes nyári tábor lehetőséget, a tanítási szünetekben pedig gyermekfelügyeletet is tudunk biztosítani a dolgozóink gyermekei számára
  • mentálhigiénés és életmód tanácsadást biztosítunk

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • a pályázó jelentkezése a pályázati kiírásban foglaltakra,
  • önéletrajz és motivációs levél benyújtása, amely kiemeli a releváns tapasztalatokat és a pozíció iránti érdeklődést
  • nyelvtudást igazoló dokumentumok másolata
  • végzettséget igazoló dokumentumok másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
  • nyilatkozat a pályázó hozzájárulásáról, hogy pályázati anyagát az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzatában rögzített bizottságok és testületek megismerjék (a nyilatkozat erre a linkre kattintva letölthető)

Jelentkezését 2023. augusztus 27-ig a palyazat.human@semmelweis.hu e-mail címre várjuk, az e-mail tárgyában a 56871/KEEGF/2023 hivatkozási számot megjelölve.

Egyetemünkről további információt a https://semmelweis.hu/ honlapon szerezhet.

Az elküldött pályázatokat alaposan megvizsgáljuk, és a leginkább alkalmas jelölteket személyes interjúra hívjuk meg.

Köszönjük érdeklődését, várjuk jelentkezését. Legyen Ön is Semmelweis Polgár!