Az új, még nem akkreditált témavezető esetében az elfogadáshoz az alábbi dokumentumok szükségesek:
  1. A témavezető szakmai önéletrajza
  2. Publikációs lista (amennyiben nem rendelkezik MTMT azonosítóval)
  3. Téma rövid leírása
  4. Javaslat témavezető befogadására, letölthető:
    MAGYAR NYELVŰ
    ANGOL NYELVŰ
Ha már egy korábban akkreditált témavezető új témát szeretne meghirdetni, csak bejelentési kötelezettsége van a szemeszterek kezdete előtt (határidők: november 30. és március 31.)  a Doktori Tagozatok részére, új akkreditációs eljárást nem kell indítania.

 

Kívánatos, hogy egy témavezető  csak 1 Doktori Tagozatban szerepeljen, azonban, ha indokolt, lehetőség van  több tagozatban végzett tevékenységre.Ebben az esetben nem elegendő a „bejelentés”, hanem az adott Doktori Tagozat vezetőjének szükséges a jóváhagyása.

 

  • A Doktori Szabályzat alapján a témavezető akkreditációjáról /hiánypótlás esetén történő akkreditációról / elutasításról az EDT ülésén hoz határozatot.
  • Tájékoztatjuk a leendő témavezetőket, hogy az elfogadó határozat után a doktori.hu oldalon (ODT adatbázis) a Doktori Hivatal létrehozza az adatlapot, melyet a témavezetőknek kell maradéktalanul kitölteni.
  • Az adatlap kitöltéséhez részletes útmutatás az ODT honlapján, az alábbi linken található:

https://doktori.hu/index.php?menuid=351&lang=HU&cid=211

A következő EDT ülés időpontja 2025. július 17.
Az akkreditációs kérelmeket 2025. július 10-ig legyenek szívesek benyújtani.

Valamennyi csatolandó dokumentumot elektronikus formában kérjük, hogy Marosfalvi Anita tanulmányi ügyintéző részére a  marosfalvi.anita@semmelweis.hu email címre küldjék 2025. július 2-ig, ezt követően Ágoston Konstantina (agoston.konstantina1@semmelweis.hu) részére IS július 10-ig.

A  kérelem befogadásáról és a határozat várható időpontjáról a pályázó írásban értesítést kap 5 munkanapon belül a Doktori Hivataltól.

Amikor az EDT határozata a doktori iskola honlapjára feltöltésre kerül, a pályázó  értesítést kap a határozatról.