EGYSÉGES FELSŐOKTATÁSI TANULMÁNYI RENDSZER

A Semmelweis Egyetemen a NEPTUN informatikai rendszert alkalmazzák a hallgatói nyilvántartással és az oktatásszervezéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátására. A rendszert egyaránt használják a tanulmányi osztályok és tanszékek ügyintézői, az oktatók és a hallgatók. A Neptun az intézmény hallgatói számára a következő lehetőségeket biztosítja:

  • tájékozódhatnak a rendszerben kezelt adataikról
  • megismerhetik a tanulmányukra, képzésükre és tárgyakra vonatkozó információkat
  • tárgyfelvételi időszakban jelentkezhetnek a meghirdetett tárgyakra
  • vizsgára jelentkezhetnek a vizsgajelentkezési időszakban
  • ellenőrizhetik a beírt jegyeiket
  • a rendszeren belül üzeneteket kaphatnak az oktatóktól vagy ügyintézőktől
  • figyelemmel kísérhetik az elutalt ösztöndíjukat

Hallgatói jogosultsággal mindenki csak a saját adatait kezelheti. Az illetéktelen hozzáférés elkerülése végett nagyon fontos, hogy mindenki kezelje titkosan a belépési jelszavát.

A felvételiről szóló értesítő levél minden felvett hallgató részére tartalmaz egy 6 karakterből álló (betű és szám vegyesen) NEPTUN-kódot és a kódhoz tartozó jelszót.