Aktuális képzéseink

2024. II. félév

 

A képzés időpontjára kattintva megnyílik a képzés leírása és regisztrációs felülete.
Tréningek hétköznap 17:00 – 20:00 óráig, Workshopok szombati napokon
Helyszín: 1085 Budapest, Üllői út 26. Központi Igazgatási Épület fsz. 6. terem 

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben regisztrál képzésünkre, a lemondást legkésőbb a képzés kezdete előtt 48 órával tudjuk elfogadni. Ha ezen időn belül történik a lemondás, vagy a résztvevő nem jelenik meg a képzésen, sajnos nem áll módunkban az adott évben további képzésekre elfogadni regisztrációját. Köszönjük megértését!

 

Tréningek

 
Asszertivitás, asszertív viselkedés

Hosszú távon az nyer, aki jól tudja érvényesíteni érdekeit és emellett mások érdekeire is tekintettel van. Az előadás különbséget tesz, megismerteti a résztvevőkkel a különböző (megadó, agresszív, asszertív) viselkedések előnyeit és hátrányait. Tudatos használata is erősíti, egyúttal lehetővé is teszi az asszertív viselkedést.

Időpontok:

 

Az idő, avagy az egészséges ritmus (time menedzsment)

Az interaktív alkalom az időmenedzsmenttel és a napi rutinok kialakításával, a helyes időtervezéssel és a hatékony időbeosztással foglalkozik. Munkába illeszthető, de a hétköznapi működést is támogató új technikák és módszertanok ismerete mellett olyan gyakorlatok kerülnek a programba, melyeket hosszú távon végezve életmódot formálhatunk.

Időpontok:

 

Generációs problémák: Mindig baj van a Z-generációval

Az különböző generációkkal kapcsolatban meglehetősen erős sztereotípiákkal szembesülünk és ezekre a sztereotípiákra, sokszor akadályként tekintünk. Nem jobb vagy rosszabb az egyik, vagy a másik generáció, egyszerűen más. Bár a saját szemüvegünkön keresztül nehéz meglátni a másik generáció értékét. Ezt a „másságot” ha elfogadjuk és kezeljük számos előnyt jelenthet a későbbiekben. Az előadás témája kitér a generációs különbségeken keresztül az egyes generációk szempontjából oly’ jelentő vagy éppen jelentéktelen témákra, mint a motiváció, motiválás kérdése, jelentősége, a „hatalom-kultúra” elfogadásában rejlő különbségekre, a lojalitás átalakulására, a szabadságvágyra és annak lehetséges formáira.

Időpontok:

 
Imposztorszindróma, motiváció és inspiráció a munkában, avagy az önbecsülés és önbizalom határai

A képzés célja, hogy szélesre tárja az önismeret ajtóit és betekintést adjon abba, hogy milyen fontos az önbecsülés, az önbizalom, akár munkáról, akár a hétköznapi boldogulásunkról van szó. Sokszor karrierutunk sikeressége nem azon múlik, hogy milyen eredményesek vagyunk, milyen végzettséggel rendelkezünk. Az interaktív alkalom segítséget nyújt a hibás belső működéseinkre és rávezet az új, minket támogató szokások felvételére, miközben látványosan emeli motivációnkat és inspiratív képességeinket.

Időpontok:

 

Konfliktuskezelés a munkahelyen

Az interaktív találkozó a munkahelyi konfliktusok kezelésének megoldókulcsait adja át kommunikációs és együttműködési stratégiák megismertetésén, és a hozzájuk vezető út feltárásán keresztül. Feltérképezi, hogy melyek azok a kevésbé sikeres konfliktuskezelési módok, amelyek hátráltatják az egyéni sikerességet, és egyben mindennapi példákon keresztül rávilágít azon konfliktuskezelési stratégiákra, melyekkel könnyen célt érhetünk vitás vagy stresszes helyzetekben.

Időpontok:

 

Mindfullness, avagy a fókusz és a figyelem szerepe a munkában

Az interaktív alkalom bemutatja a mindfullness fontosságát és szerepét a munkában, ugyanakkor közel enged a saját, mélyen gyökerező negatív, vagy hatékonyságot hátráltató szokásainkra. A tréning neuroplaszticitáson alapuló gyakorlati eszközei megtanítanak a belső koncentrációra és a befelé fordulásra. A gyakorlatokon keresztül lehetőség nyílik munkamódszerünk megváltoztatására és arra, hogy figyelmünket az igazán fontos dolgokra irányíthassuk.

Időpontok:

 

Motiváció: Ködösítés és a valóság a motivációval kapcsolatban

A motivált munkatársak, a motiváció kialakítása kiemelt jelentőséggel bír. Általános tévhit, hogy az első helyen az anyagi motiváció szerepel. Kiemeleten foglalkozunk a gyakorlatban alkalmazható és működő motivációs eszközökkel, melyek segítik a vezető mindennapi munkáját. A megoldások rendszerint „pofon egyszerű” eszközök tudatos alkalmazásában rejlik. Ha a vezető megérti és alkalmazza a motivációs eszközöket, szemmel látható módon csökkenthető a fluktuáció – függetlenül attól, hogy korábban milyen mértékű volt az –, növekszik a lojalitás, megemelkedik a teljesítmény.

Időpontok:

 

Stresszkezelés és érzelmi intelligenciafejlesztés

Mentális erőforrásaink fejlesztésével és az érzelmi tudatosságot támogató gyakorlatok rendszeres alkalmazásával, hatékonyan kezelhetjük a mindennapi kihívásokat, valamint elkerülhetővé válnak a stressz káros hatásai. Az interaktív előadáson olyan attitűdformáló, a mindennapi rutinba beépíthető stresszkezelési technikák és az érzelmi tudatosságot támogató gyakorlatok lesznek fókuszban, amelyek alkalmazásával hatékonyan kezelhetőek az intenzív stresszhelyzetek, az együttműködésekben felbukkanó elakadások, valamint a külső és belső konfliktusok.

Időpontok:

 

Személyiségtipológia alapjai (DISC Modell – Útmutató a Sikeres Kapcsolatokhoz a Madárvilág Tükrében)

Az előadás során bevezetjük Önt a DISC modellbe, ami segít megérteni az emberi személyiségek különböző típusait. Fedezze fel, hogyan alkalmazhatja ezt a tudást mind a munkahelyi, mind a személyes kapcsolataiban, és hozzon létre erőteljes és hatékony kommunikációt az emberekkel.

Időpontok:

 

Workshopok:

 

Asszertivitás a gyakorlatban workshop I.-II.

Hosszú távon az nyer, aki jól tudja érvényesíteni érdekeit és emellett mások érdekeire is tekintettel van. A munkatársak munkájuk során az egyik legnehezebb elem a határozott, mégsem agresszív fellépés. Az előadás különbséget tesz, megismerteti a résztvevőkkel a különböző (megadó, agresszív, asszertív) viselkedések előnyeit és hátrányait. Tudatos használata is erősíti, egyúttal lehetővé is teszi az asszertív viselkedést. A gyakorlati fókuszú, erősen interaktív workshop a résztvevők bevonásával kerül lebonyolításra.

A konfliktuskezelési stratégiák alatt azt a hozzáállást, módszert, viselkedést értjük, ahogy a konfliktusok esetén a leggyakoribb, legjellemzőbb módon viselkedünk. Jó, ha tisztában vagyunk vele, hogy az alap konfliktuskezelési stratégiák közül melyiket alkalmazzuk leggyakrabban. A konfliktuskezelési stratégiák mindegyikét érdemes használni az életben, az adott helyzettől függően. Jó, ha ki tudjuk választani, mikor melyik stratégia a legcélravezetőbb, és azt tudjuk is adekvát módon alkalmazni.

Időpont:

 

A halogatás művészete, avagy hogyan kerüljünk ki a halogatás csapdájából

A workshop bemutatja a halogatás 9 típusát, segít beazonosítani, hogy mi melyik halogató csoportba és típusba tartozunk, mindemellett gyakorlati kiutat mutat a csapdából, amibe saját halogató energiáink zárnak bennünket időről-időre. A tudományos tények mellett a workshop helyet ad a személyes és csoportos munkára, melyben a résztvevők ki is kipróbálhatják, melyik módszertant tartják önmaguk számára a legmegfelelőbbnek a halogatás leküzdésére és a cselekvő energiák felépítésére.

Időpont:

 

Kiégés és karrier – célok és az egészséges motiváció fenntartásának irányai

Az interaktív találkozó a munkahelyi terheltséggel és a szakmai kiteljesedéssel, a célok megfogalmazásával és elérésével foglalkozik. Felsorakoztatja a kiégés 5 fázisát, ezekhez konkrét példákon keresztül ad az elkerülést támogató megoldásokat és technikákat. feltérképezzük az egyéni célok és az önmegvalósítás egyéni folyamatát, kivesézzük a legfőbb célok sikerességét támogató folyamat lépéseit és felállítjuk a sikerkulcsokat tartalmazó, kiégést megelőző stratégia tervét.

Időpont: