Változások az eljárásrendben:

A Doktori Iskolában a korábbi  témaakkreditációk helyett  2024 novembertől témavezetői akkreditációs eljárásokat folytat le az Egyetemi Doktori Tanács.

Ha már egy korábban akkreditált témavezető új témát szeretne meghirdetni, csak bejelentési kötelezettsége van a szemeszterek elején a Doktori Tagozatok részére, új akkreditációs eljárást nem kell indítania. Kívánatos, hogy egy témavezető  csak 1 Doktori Tagozatban szerepeljen, azonban, ha indokolt, lehetőség van  több tagozatban végzett tevékenységre. Ebben az esetben nem elegendő a „bejelentés”, hanem az adott Doktori Tagozat vezetőjének szükséges a jóváhagyása.

Az új, még nem akkreditált témavezető esetében az elfogadáshoz az alábbi dokumentumok szükségesek:
  1. A témavezető szakmai önéletrajza
  2. Publikációs lista (amennyiben nem rendelkezik MTMT azonosítóval)
  3. Javaslat témavezető befogadására, letölthető:
    MAGYAR NYELVŰ
    ANGOL NYELVŰ

A Doktori Szabályzat alapján a témavezető akkreditációjáról /hiánypótlás esetén történő akkreditációról / elutasításról az EDT ülésén hoz határozatot.

Tájékoztatjuk a leendő témavezetőket, hogy az elfogadó határozat után a doktori.hu oldalon (ODT adatbázis) a Doktori Hivatal létrehozza az adatlapot, melyet a témavezetőknek kell maradéktalanul kitölteni a téma rövid leírásának feltöltésével együtt.

Az adatlap kitöltéséhez részletes útmutatás az ODT honlapján, az alábbi linken található:

https://doktori.hu/index.php?menuid=351&lang=HU&cid=211

Valamennyi csatolandó dokumentumot elektronikus formában kérjük, hogy Marosfalvi Anita tanulmányi ügyintéző részére a  marosfalvi.anita@semmelweis.hu email címre küldjék. 

A  kérelem befogadásáról és a határozat várható időpontjáról a pályázó írásban értesítést kap 5 munkanapon belül a Doktori Hivataltól.

Amikor az EDT határozata a doktori iskola honlapjára feltöltésre kerül, a pályázó  értesítést kap a határozatról.