Munkatársak
Kenesei Dorottya,
programvezető konduktor
Kimondhatatlanul jól van, ami van. Minden tetőről látni a napot.
(Pilinszky János)
Erdősi Kamilla,
konduktor, gyógypedagógus
– Engedj, zászlórúd! Mért markolsz vissza a széltől?
– Rongy lennél egyedül. Így lobogó, lobogó.
(Nemes Nagy Ágnes: Párbeszéd)
Egyetlen ismeret van, a többi csak toldás:
Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra.
(Weöres Sándor: Szembe fordított tükrök)
Semmi sem olyan érdekes, meglepő, kiszámíthatatlan, mint a folyamat, amelynek során egy ember elárulja jellembeli sajátosságait.
(Márai Sándor)
Jelentkezés módja:
CÍM: 1125 Budapest, Kútvölgyi út 6.
email cím: elsorendeles@semmelweis-univ.hu
mobil: +36 70 642 0117
Program
Intenzív mamás csoportos komplex konduktív nevelés a Semmelweis Egyetem Pető András Kara által fenntartott EKPMI Pedagógiai Szakszolgálatán (közismert nevén Pető Intézetben)
Csoportjaink két/három hetes intervallumokban nyújtanak heti 5 napon át, napi 5-6 órában, reggel 8 és délután 4 óra között intenzív tanulási lehetőséget a gyermek és szülők számára. A szakmai csoportmunkában részt vesz igény szerint neurológus, ortopéd szakorvos, fogorvos, konduktor és pszichológus.
Munkánkkal, a konduktív neveléssel többségében az idegrendszeri sérült, koraszülött, eltérő izomtónusú és eltérő motoros fejlődésű gyermekeknek igyekszünk segíteni, előzetes konzultációt követően.
A gyermekek csoportos keretek között, szakmailag kontrollált módon, szüleik támogatása mellett, motiváltan gyűjthetnek új tapasztalatokat a körülöttük lévő világról és tanulhatnak meg alkalmazkodni saját környezetükhöz.
A családközpontú megközelítés tükrében a fejlesztés során különösen nagy hangsúlyt fektetünk a szülőkkel történő együttműködésre, tanításukra. A gyermekek közeli hozzátartozóinak nem csupán a célok kijelölésében, hanem a fejlesztési folyamatban is aktív szerepük van, hogy gyermekük számára otthoni körülmények között is biztosítani tudják a szükséges és elégséges segítséget a fejlesztő szemlélet tükrében.
A komplex fejlesztés során a konduktorainak célja
- a megismerő képesség (észlelés, érzékelés),
- a motoros képességek (nagymozgások és finom mozgások),
- a kognitív képességek (figyelem, emlékezet, gondolkodás),
- a beszéd és kommunikációs készség indítása,
- az önellátási készségek fejlesztésén túl,
- a gyermekek közötti szociális kapcsolatok kiépítése és
- a szülői sorstárs segítő csoportok kialakítása.
Jelentkezés módja:
CÍM: 1125 Budapest, Kútvölgyi út 6.
email cím: elsorendeles@semmelweis-univ.hu
mobil: +36 70 642 0117