Az egyetem munkatársai által beadott védőoltások száma - 2022. november 19.
543116 Összes oltás

Az Informatikai Raktár átmenetileg 

kedden és csütörtökön 9-15 óráig tart nyitva. Áruátvételre más napokon nincs lehetőség. 

 

Az Informatikai Főigazgatóság az Egyetemen leggyakrabban igényelt eszközök könnyebb és gyorsabb beszerzése érdekében informatikai raktárt működtet. A raktári rendelésekhez nem szükséges BML kitöltése. 

 

A RENDELÉS MENETE:  

1. Az aktuális raktárkészletről érdeklődni a tamas.peter@semmelweis.hu címen lehet. 

2. Amennyiben munkatársunk visszaigazolja a termék elérhetőségét, átkönyvelési kérelmet indítunk. 

2.1. Az ellenérték beérkezését követően a kollégánk felveszi Önökkel a kapcsolatot. 

2.2. A megrendelt termékek elszállításáról az igénylő szervezeti egység a saját igényei alapján gondoskodik. Az eszközöket vagy személyesen lehet átvenni a raktárban (1096 Budapest, Ernő u. 7.) vagy az egységeknek lehetőségük van az egyetem Szolgáltatási Igazgatóságának logisztikai szolgáltatását igénybe venni, melynek költsége az igénylő egységet terheli. 

3. Amennyiben a termék aktuálisan nem elérhető, de a közeljövőben lesz raktárkészleten, igényét rögzítjük, és beérkezéskor értesítést küldünk a megadott e-mail címre. 

Az Egyetem informatikai eszközök tekintetében a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) rendszerének használatára kötelezett intézmény, ezért adott márkájú eszközök nem rendelhetők, a beszerzések adott műszaki specifikáció alapján történnek.