Novell fájl szerver és Novell GroupWise rendszerrel kapcsolatos bármilyen jellegű módosítást, beleértve felhasználói fiók törlését is, az erre a célra rendszeresített Igénylőlapon keresztül kezdeményezhető. Új Email címet igényelni ezen az Igénylőlapon okafogyott, mert az egyetemre belépő minden új dolgozó számára az Informatikai Igazgatóság automatikusan létrehozza a felhasználói fiókot/email címet az SAP csoporttól heti rendszerességgel megkapott új lista alapján, az így létrejött felhasználói értesítő dokumentumot az Emberi-erőforrás Gazdálkodási Főigazgatóságtól kapják meg a területi HR képviselők, akiktől az új belépők átvehetik ezen dokumentumokat. Fizikai formában postai úton nem kell elküldeni az Igénylőlapot, azt kitöltés és szkennelés után elég elküldeni a helpdesk.informatika@semmelweis-univ.hu email címre.

igénylőlap