Célunk, hogy a jelenleg kizárólag papíralapon, offline elérhető kérvényeket, kérelmeket, ügytípusokat teljes egészében digitalizáljuk és a hivatalos tanulmányi rendszerben, a Neptun felületén legyenek elérhetők. Ezzel könnyebbé, gyorsabbá, kényelmesebbé és papírmentessé téve az ügyintézést a hallgatók és az egyetemi munkavállalók számára egyaránt.

Amennyiben hibát tapasztal a már digitalizált kérvények működésében, vagy fejlesztési javaslata van, kérjük, jelezze számunkra az alábbi űrlapon!
Valamint, ha fotót is csatolna, úgy a bejelentését, kérjük, hogy az oldal alján lévő linken tegye meg.
Visszajelzése hozzájárul ahhoz, hogy szolgáltatásunk még hatékonyabbá és felhasználóbarátabbá váljon.

 

 

 

Amennyiben Képet is csatolna a hibajegyről/hibáról o365-ös, semmelweis címével tett bejelentkezés után az alábbi linkre kattintva éri el a bejelentő lapot: