Kancellári Kabinet

A Kancellári Kabinet a Kancellár feladatainak ellátásához, jogköreinek gyakorlásához kapcsolódó stratégiai és operatív döntéseket előkészítő, véleményező, javaslattevő szervezeti egység, amely a kancellár közvetlen irányítása alatt áll, az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzatában is rögzített módon. A szervezeti egység irányítója a Kancellári Kabinetvezető.

Munkatársaink

A Kancellári Kabinet feladatai különösen:
  • a Kancellár egyes jogköreinek szervezésével, a döntéshozatallal összefüggő stratégiai kérdésekben véleménynyilvánítás,
  • a Kancellár feladatkörébe tartozó döntések meghozatalához szükséges szervezeti jellegű információk összegyűjtése, rendszerezése, döntés előkészítés,
  • a jogszabályi rendelkezések és az Egyetemi szabályzatokban foglalt feladatok ellátásával összefüggő operatív-irányítási kérdésekben konzultáció biztosítása,
  • az Egyetemet érintő és a Kancellár feladatkörébe tartozó szakmai kérdésekben koncepció kidolgozása, vagy véleményezése, javaslattétel, elemzések készítése,
  • megszervezi a Kancellár által tartott vezetői értekezleteket, nyomon követi az ott megfogalmazott feladatok végrehajtását,
  • adatszolgáltatásokat összehangol, megszervez, szükség esetén külső kapcsolattartóként jár el,
  • a Kancellár által kiadott határozatok, utasítások, elrendelt feladatok betartását és végrehajtását szükség esetén, a Kancellár utasítására ellenőrzi.
A Kancellári Kabinet kapcsolattartása

A Kancellári Kabinet – feladatköréből eredően – kapcsolatot tart valamennyi, a Kancellár felügyelete alá tartozó szervezeti egység vezetőjével, dokumentumot, kimutatást, szakmai véleményt kérve.

Kancellári Titkárság

A Kancellári Kabinet nyilvántartásainak, iratforgalmának, dokumentációs rendjének kezelését a Kancellári Titkárság végzi.