csapatunk főbb feladatai:

 

  • technikai háttértámogatás (hang-, videotechnika, dokumentációk) biztosítása a központi épület tárgyalóiban: szenátusi terem, a NEOA tárgyaló és a BC22 Irodaház 7. emeleti tárgyaló,
  • eszközök biztosítása: projektor, laptop, vetítővászon, mikrofonok, szavazópultok,
  • hangtechnika (hangosítás, mikrofonok) előkészítése, üzembe helyezése,
  • videotechnika előkészítése, üzembe helyezése,
  • dokumentációk előkészítése (napirend, ülésrend, szavazás),
  • a szükséges technikai eszközök működésének ellenőrzése,
  • a rendszer előzetes tesztelése,
  • az eseményekhez/rendezvényekhez kapcsolódó dokumentációk (prezentációs anyagok stb.) előzetes ellenőrzése.

 

  • Kiemelt feladatunk az egyetem szenátusi termében megrendezésre kerülő “ülések/események” lebonyolítása: 
    • video- és hangtechnikai eszközök rendeltetésszerű működésének biztosítása (ha szükséges, rendezvények alatti kooperáció)
    • a kapcsolódó dokumentumok ellenőrzése és feltöltése a robotkamerás közvetítő rendszerbe,
    • video és hangfelvételek rögzítése (jegyzőkönyv).

 

 

 

Szolgáltatási időablak:

Munkanapokon 8:00 – 16:00

A fenti időablakon kívüli időszakban, a szolgáltatások elérhetősége korlátozott lehet, előzetes egyeztetés szükséges.

A video- és hangtechnikai eszközök biztosításához, technikai igényüket, legkésőbb az esemény időpontja előtt 1 héttel szíveskedjenek jelezni az alábbi elérhetőségen:

IT.AVtamogatas@semmelweis.hu