Egyetemi levelezés beállítása

iOS rendszeren

Az új egyetemi levelezőrendszert mobil eszközein is elérheti egy tetszőleges böngészőből belépve, azonban a teljesebb élmény érdekében javasolt a mobil eszközökre készített, ingyenes Outlook alkalmazás használata.

Levelezés beállítása Outlook alkalmazásban:

Amennyiben még nincs telepítve az eszközére az Outlook alkalmazás, úgy azt az App Store-ból tudja letölteni, melyet a főképernyőn található ikonra koppintva tud megnyitni.

A lenti vízszintes menüsorban koppintson a “Keresés” ikonra, majd a megjelenő felületen a keresés mezőbe gépelje be az “Outlook” szót. A találatok között keresse meg a “Microsoft Outlook” alkalmazást, majd koppintson a “Letöltés” gombra. Még egy megerősítést fog kérni az eszköz, ezt követően pedig automatikusan elindul a letöltés és az alkalmazás telepítése.

Miután a telepítés befejeződött, keresse meg a főképernyőn az Outlook alkalmazást, majd koppintson rá.

Az alkalmazást megnyitva alapértelmezés szerint a “Fiók hozzáadása” képernyő fog megjelenni. Itt írja be az egyetemi email címét, majd koppintson a “Fiók hozzáadása” gombra.

Írja be a fiókjához tartozó jelszót, majd koppintson a “Bejelentkezés” gombra.

 

További fiókok hozzáadása helyett koppintson a “Talán később” gombra.

Fel fog ugrani egy ablak az értesítések engedélyezésével kapcsolatban. Ezt a funkciót célszerű bekapcsolni, hogy azonnal értesítéseket kapjon az új üzeneteiről, melyet a “Bekapcsolás” gombra kattintva aktiválhat.

A rendszer még egy megerősítést kér, koppintson az “Engedélyezés” lehetőségre.

A beállítás elkészült, most már mobileszközén is használhatja az egyetemi levelezőrendszert.

 

O365 Helpdesk:

Postafiók: o365helpdesk@semmelweis.hu

Mobil: +36 30 016 4702