Tisztelt Egyetemi Polgár!

A Semmelweis Egyetem vezetésének fontos célkitűzése az informatikai és digitális szolgáltatások fejlesztése, ennek egyik állomása az O365 csoportmunka támogató rendszer bevezetése.

Az O365 alkalmas az egyetemi polgárság együttműködésének támogatására, többek között: levelezésre, dokumentumtárak közös kezelésére, adatok megosztására és felhős tárolására, csoportos egyeztetésekre és chatre is.

A teljes O365-környezet és a hozzá kapcsolódó rendszerek leírása megtalálható az alábbi dokumentumban:

Az egyetemi polgárok számára egységes O365 (M365) szolgáltatási portfólió kialakítása, beállítások, eljárásrendek rögzítése, egységes felhasználói feltételrendszer kialakítása

Az egész Egyetemet érintő változás egy hosszabb folyamat lesz. A bevezetést végző informatikus kollégák csapata – előre összeállított ütemterv alapján – fog felkeresni minden szervezeti egységet. A helyi adottságokról, speciális feladatokról a szervezet vezetőjével az általa kijelölt felelősselelőzetesen egyeztetve, illetve a folyamatba bevonva a helyi informatikus kollégákat is.

Az ütemezett átállást megelőzően lehetőséget kívánunk biztosítani arra, hogy a megfelelő gyakorlattal rendelkező kollégák mielőbb élvezhessék az O365 funkcióit és azok előnyeit.

A régi levelezőrendszer (GroupWise) kiváltása egy régóta várt és tervezett lépés. Elsőként az új Office 365 webes levelezési rendszerét, az Outlook-ot már elérhetővé tettük azoknak a kollégáknak, akik önállóan, saját döntés alapján szeretnék azt használatba venni. Természetesen, akik az önálló aktiválás lehetőségével nem kívánnak élni, azok számára a korábban említett ütemezés során tudunk majd személyes segítséget nyújtani.