Informatikai Főigazgatóság

Készenléti szolgálatok:

Munkaidőn után másnap 07.00 óráig, hétvégén és ünnepnapokon 0-24 órában hívható elérhetőségek: 

  • Hálózati infrastruktúra készenlét: +36 20/666 3277
  • Szerver infrastruktúra készenlét: +36 20/825 8448
  • MedSol, PACS, labor készenlét: +36 20/825 0354
    • Vezetékes telefonfővonal meghibásodás
    • Vezetékes telefon-mellékállomás meghibásodás
    • Telefon-alközpont meghibásodás
    • SIM kártya és mobiltelefon problémák: Operatív Irányító Központ +36 20/666 3333
  • Rendszergazda készenlét: +36 20/666 1555
    minden nap 06.00-24.00 óra között hívható
 
Titkárság:
Információbiztonság
Beszerzési csoport

Informatikai Alapinfrastruktúra és Kiemelt Alkalmazások Igazgatósága

Infrastruktúra Üzemeltetési Osztály

Hálózat üzemeltetés:

Szerver üzemeltetés:

MedSol Üzemeltetési Osztály
MedSol csoport, labor és PACS:
SAP Üzemeltetési Osztály
Távközlési Osztály
  • Hibabejelentés: 63333 mellék; +36 20/666 3333; oik@semmelweis.hu
  • Telefon: 61503 mellék; +36 1/459 1450
  • E-mail: tavkozles@semmelweis.hu
    • Vezetékes távközlési hibák (fővonal és mellékállomás) és működési problémák elhárítása
    • Vezetékes távközlési fejlesztési, bővítési és módosítási igények kezelése
    • Vezetékes telefonkészülékek és kiegészítők beszerzése
    • Általános szaktanácsadás
    • SIM kártya és mobiltelefon ügyintézés: Operatív Irányító Központ: oik@semmelweis.hu, 63333 mellék, +36 20/666 3333

Informatikai Ügyféltámogatási Igazgatóság

  • Ticketing (online hibajegy- és igénybejelentő) rendszer: helpdesk.semmelweis.hu 
    0-24 órában elérhető
  • Helpdesk telefon: +36 20/825 5000 (vezetékes telefonról: 55000)
    hétfőtől-csütörtökig: 08.00-16.00, pénteken: 08.00-14.00 óra között hívható
  • Helpdesk e-mail: helpdesk@semmelweis.hu
  • Rendszergazda készenlét: +36 20/666 1555 (vezetékes telefonról: 61555)
    minden nap 06.00-24.00 óra között hívható
Informatikai Raktár

Informatikai Fejlesztési Igazgatóság

Alkalmazásfejlesztési Osztály
  • Telefon: +36 20/825 8446