Pedagógiai hitvallásom:
„Meg kell állapítanom, amit sok más tanító is megállapított már, hogy legtöbbet tanítás közben tanul az ember.” (Tendzin Giaco)
Pedagógiai szakértő, mentor pedagógus, konduktor
Végzettségek:
1990 | Konduktor, Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete (BA) |
2014 | Mentor pedagógus szakvizsga, Károli Gáspár Református Egyetem |
2018-2020 |
Egészségügyi menedzser, Semmelweis Egyetem Egészségügyi Közszolgálati Kar (MSc) |
2022 |
Közoktatási vezető és pedagógus szakvizsga, Kodolányi János Egyetem |
Továbbképzések:
2021 | Gyermekút a kora gyermekkori intervenciós ellátórendszerben – digitális képzés. CSBO (Családbarát Magyarország Központ Nonprofit Közhasznú Kft.) |
2021 |
A pályaorientációt támogató mérőeszköz (POM) használata, intézményi adaptációjának lehetőségei. OH |
2021 |
Sport és tehetséggondozás (Nemzeti Tehetség Központ Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság) |
Munkatapasztalat:
1990- 1997 | Városi Kórház, Keszthely – Rehabilitációs osztály – konduktor (felnőtt-gyermek konduktív fejlesztés) |
2012-2017 | Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete, EKPMI – Felnőtt Nevelési Egység – konduktor, gyakorlatvezető |
2017- | SE Pető András Pedagógiai Intézete – pedagógiai szakértő, mentorpedagógus, konduktor |
Külföldi munkatapasztalat:
1996- 2011 | Nagy Britannia – National Institute for Conductive Education, Birmingham –konduktor/tanító felnőtt,óvoda, iskola területen |
2000 | Kanada – Ontario March of Dimes; – konduktor/tanító |
2001 | USA –United Cerebral Palsy Springfield –konduktor/tanácsadó |
2007 | Írország – Cork Peto – konduktor/tanító |
2009 – 2011 | Olaszország – konduktor/korai fejlesztés |
2011 | Nagy Britannia – Megan Baker House – konduktor/felnőtt konduktív fejlesztés |
2012-től |
SE Pető András Kar határon túli projekt, intervallum konduktív nevelés: |
Nyelvismeret: angol (B2 komplex nyelvvizsga)
Társadalmi szervezetekben részvétel:
Magyar Konduktorok Egyesülete |
Magyar Rehabilitációs Társaság |
Nemzeti Pedagógus Kar |