Szakértői csapatunk főbb feladatai:
- technikai háttértámogatás (hang-, videotechnika, dokumentációk) biztosítása és előkészítése (üzembe helyezése) a központi épület szenátusi termében, a BC22 (7. emelet) és a NEOA tárgyalóban,
- a szükséges technikai eszközök működésének ellenőrzése,
- az eseményekhez/rendezvényekhez kapcsolódó dokumentációk (napirend, ülésrend, szavazás, prezentációs anyagok stb.) előzetes ellenőrzése,
- az egyetem szenátusi termében megrendezésre kerülő “ülések/események” lebonyolítása:
- video- és hangtechnikai eszközök rendeltetésszerű működésének biztosítása (ha szükséges, rendezvények alatti kooperáció)
- video és hangfelvételek rögzítése (jegyzőkönyv).
Szolgáltatási időablak:
Munkanapokon 8:00 – 16:00
A fenti időablakon kívüli időszakban, a szolgáltatások elérhetősége korlátozott lehet, előzetes egyeztetés szükséges.
A video- és hangtechnikai eszközök biztosításához, technikai igényüket, legkésőbb az esemény időpontja előtt 1 héttel szíveskedjenek jelezni az alábbi elérhetőségen: