Szakértői csapatunk főbb feladatai:

  • technikai háttértámogatás (hang-, videotechnika, dokumentációk) biztosítása és előkészítése (üzembe helyezése) a központi épület szenátusi termében, a BC22 (7. emelet) és a NEOA tárgyalóban,
  • a szükséges technikai eszközök működésének ellenőrzése,
  • az eseményekhez/rendezvényekhez kapcsolódó dokumentációk (napirend, ülésrend, szavazás, prezentációs anyagok stb.) előzetes ellenőrzése,
  • az egyetem szenátusi termében megrendezésre kerülő “ülések/események” lebonyolítása:
    • video- és hangtechnikai eszközök rendeltetésszerű működésének biztosítása (ha szükséges, rendezvények alatti kooperáció)
    • video és hangfelvételek rögzítése (jegyzőkönyv).

 

Szolgáltatási időablak:

Munkanapokon 8:00 – 16:00

A fenti időablakon kívüli időszakban, a szolgáltatások elérhetősége korlátozott lehet, előzetes egyeztetés szükséges.

A video- és hangtechnikai eszközök biztosításához, technikai igényüket, legkésőbb az esemény időpontja előtt 1 héttel szíveskedjenek jelezni az alábbi elérhetőségen:

vip@semmelweis.hu