csapatunk főbb feladatai:
- technikai háttértámogatás (hang-, videotechnika, dokumentációk) biztosítása a központi épület tárgyalóiban: szenátusi terem, a NEOA tárgyaló és a BC22 Irodaház 7. emeleti tárgyaló,
- eszközök biztosítása: projektor, laptop, vetítővászon, mikrofonok, szavazópultok,
- hangtechnika (hangosítás, mikrofonok) előkészítése, üzembe helyezése,
- videotechnika előkészítése, üzembe helyezése,
- dokumentációk előkészítése (napirend, ülésrend, szavazás),
- a szükséges technikai eszközök működésének ellenőrzése,
- a rendszer előzetes tesztelése,
- az eseményekhez/rendezvényekhez kapcsolódó dokumentációk (prezentációs anyagok stb.) előzetes ellenőrzése.
- Kiemelt feladatunk az egyetem szenátusi termében megrendezésre kerülő “ülések/események” lebonyolítása:
- video- és hangtechnikai eszközök rendeltetésszerű működésének biztosítása (ha szükséges, rendezvények alatti kooperáció)
- a kapcsolódó dokumentumok ellenőrzése és feltöltése a robotkamerás közvetítő rendszerbe,
- video és hangfelvételek rögzítése (jegyzőkönyv).
Szolgáltatási időablak:
Munkanapokon 8:00 – 16:00
A fenti időablakon kívüli időszakban, a szolgáltatások elérhetősége korlátozott lehet, előzetes egyeztetés szükséges.
A video- és hangtechnikai eszközök biztosításához, technikai igényüket, legkésőbb az esemény időpontja előtt 1 héttel szíveskedjenek jelezni az alábbi elérhetőségen: