Informatikai Raktár

Hétfőtől – csütörtökig 09.00-15.00 óra között,

 pénteken 09.00-14.00 óra között tart nyitva.

Nyitvatartási időn túl áru átvételére nincs lehetőség.

 

Az Informatikai Főigazgatóság az Egyetemen leggyakrabban igényelt eszközök könnyebb és gyorsabb beszerzése érdekében informatikai raktárt működtet.

A raktári rendelések indításához nincs szükség BML kitöltésére. 

 

RENDELÉS MENETE:  

  • Az aktuális raktárkészlet elérhető az Egyetem informatikai webáruház felületén. (Mercatus Webáruház)
  • A megrendelés indítása szintén a Mercatus Webáruház felületén történik.
    (Pályázati és PhD keretekre a Mercatus nem tud megrendelést befogadni!)
  • A megrendelt termék(ek) elszállítására az igénylő szervezeti egységnek az alábbi lehetőségeket tudjuk biztosítani:
    A megrendelés Kontrolling Igazgatóságon való jóváhagyását követően, a megrendelő kap egy e-mailt!

    • Az e-mailben található linken keresztül a form kitöltésével megrendelhető az eszközök kiszállítása!
      (A termékadatlapon jelöljük, ha a termék szállítását mérete vagy súlya miatt, csak a Logisztikai Osztály munkatársaival lehet megoldani!)

      vagy

    • Az e-mail birtokában az eszközök személyesen is átvehetők az Informatikai Raktárban (1096 Budapest, Ernő u. 7.).
      (Gépjárművel történő behajtás a 1096 Budapest Mihálkovics u. 6. szám felől.)
    • Igénybe vehető. még az Egyetem Logisztikai Osztályának szállítási szolgáltatása, melynek a költsége az igénylő szervezeti egységet terheli.

Az áruátvétellel kapcsolatban az itraktar@semmelweis.hu e-mail címen lehet tájékoztatást kérni.

Raktáros munkatársaink:

  • Bogdán Krisztián: +36 20/825 0806
  • Tóbi László: +36 20/670 1922 

Az Egyetem informatikai eszközök tekintetében a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) rendszerének használatára kötelezett intézmény, ezért adott márkájú eszközök nem rendelhetők. A beszerzések adott műszaki specifikáció alapján történnek.