Informatikai Raktár
Hétfőtől – csütörtökig 09.00-15.00 óra között,
pénteken 09.00-14.00 óra között tart nyitva.
Nyitvatartási időn túl áru átvételére nincs lehetőség.
Az Informatikai Főigazgatóság az Egyetemen leggyakrabban igényelt eszközök könnyebb és gyorsabb beszerzése érdekében informatikai raktárt működtet.
A raktári rendelések indításához nincs szükség BML kitöltésére.
RENDELÉS MENETE:
- Az aktuális raktárkészlet elérhető az Egyetem informatikai webáruház felületén. (Mercatus Webáruház)
- A megrendelés indítása szintén a Mercatus Webáruház felületén történik.
(Pályázati és PhD keretekre a Mercatus nem tud megrendelést befogadni!) - A megrendelt termék(ek) elszállítására az igénylő szervezeti egységnek az alábbi lehetőségeket tudjuk biztosítani:
A megrendelés Kontrolling Igazgatóságon való jóváhagyását követően, a megrendelő kap egy e-mailt!- Az e-mailben található linken keresztül a form kitöltésével megrendelhető az eszközök kiszállítása!
(A termékadatlapon jelöljük, ha a termék szállítását mérete vagy súlya miatt, csak a Logisztikai Osztály munkatársaival lehet megoldani!)vagy
- Az e-mail birtokában az eszközök személyesen is átvehetők az Informatikai Raktárban (1096 Budapest, Ernő u. 7.).
(Gépjárművel történő behajtás a 1096 Budapest Mihálkovics u. 6. szám felől.) - Igénybe vehető. még az Egyetem Logisztikai Osztályának szállítási szolgáltatása, melynek a költsége az igénylő szervezeti egységet terheli.
- Az e-mailben található linken keresztül a form kitöltésével megrendelhető az eszközök kiszállítása!
Az áruátvétellel kapcsolatban az itraktar@semmelweis.hu e-mail címen lehet tájékoztatást kérni.
Raktáros munkatársaink:
- Bogdán Krisztián: +36 20/825 0806
- Tóbi László: +36 20/670 1922
Az Egyetem informatikai eszközök tekintetében a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) rendszerének használatára kötelezett intézmény, ezért adott márkájú eszközök nem rendelhetők. A beszerzések adott műszaki specifikáció alapján történnek.