Informatikai Raktár

Az Informatikai Raktár nyitva tartása, és a kiszállítás 2024.12.17. napjától 2025.01.06. napjáig szünetel!

Hétfőtől – csütörtökig 09.00-15.00 óra között,

 pénteken 09.00-14.00 óra között tart nyitva.

Nyitvatartási időn túl áru átvételére nincs lehetőség.

 

Az Informatikai Főigazgatóság az Egyetemen leggyakrabban igényelt eszközök könnyebb és gyorsabb beszerzése érdekében informatikai raktárt működtet.

A raktári rendelések indításához nincs szükség BML kitöltésére. 

 

RENDELÉS MENETE:  

  • Az aktuális raktárkészlet elérhető az Egyetem informatikai webáruház felületén. (Mercatus Webáruház)
  • A megrendelés indítása szintén a Mercatus Webáruház felületén történik.
  • A megrendelt termék(ek) elszállításáról az igénylő szervezeti egység a saját igényei alapján gondoskodik:
    • Az eszközök átvehetők személyesen a raktárban (1096 Budapest, Ernő u. 7.). Gépjárművel történő behajtás a 1096 Budapest. Mihálkovics u. 6. szám felől.)
      vagy
    • igénybe vehető az Egyetem Logisztikai Osztályának szállítási szolgáltatása, melynek a költsége az igénylő szervezeti egységet terheli.

A raktárkészlettel, rendelésekkel, áruátvétellel kapcsolatban az itraktar@semmelweis.hu e-mail címen lehet tájékoztatást kérni.

 

Raktáros munkatársaink:

  • Bogdán Krisztián: +36 20/825 0806
  • Tamás Péter: +36 20/670 1922 

Az Egyetem informatikai eszközök tekintetében a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) rendszerének használatára kötelezett intézmény, ezért adott márkájú eszközök nem rendelhetők. A beszerzések adott műszaki specifikáció alapján történnek.