- évben rögzített igények és megrendelések évváltáshoz kapcsolódó
átforgatásának eljárásrendje (2022. évről 2023. évre)
- A 2022. decemberi MM periódus nyitvatartási időszaka alatt:
- (2023.02.01. napjáig) csak azok a megrendelések kerülnek átforgatásra, melyekhez 2023. évi teljesítésű számla tartozik.
- azok a 2022. évben rögzített megrendelések, melyekhez 2023. évben árubeérkezés történt, a szervezeti egység jelzése alapján átforgatásra kerül.
- A 2022. decemberi periódus zárását követően az igények és megrendelések átforgatásának eljárásrendje:
- átforgatásra kerül (ahol maradvány fogalma értelmezhető):
- pályázatos (céltámogatásokat is beleértve) PST-kre rögzített igények és megrendelések mindegyike;
- raktári igények és megrendelések mindegyike;
- fejlesztési CO objektumokra rögzített igények és megrendelések mindegyike;
- azok a 2022. évben rögzített megrendelések, melyekhez 2023. évben árubeérkezés történt, a szervezeti egység jelzése alapján átforgatásra kerül;
- kizárólag számla beérkezéshez kapcsolódóan kerül átforgatásra (ahol a maradvány fogalma NEM értelmezhető):
- központi feladatokhoz kapcsolódó költséghelyre/PST-re rögzített igény és megrendelés;
- egyéb dologi cikkszámhoz kapcsolódó igény és megrendelés.
- átforgatásra kerül (ahol maradvány fogalma értelmezhető):
- A fentiekhez nem tartozó, 2022. évben rögzített BMIG-ek esetén, ahol a szerződés 2023-ban került megkötésre indokoláshoz csatolni kell a megkötött szerződés szkennelt példányát. Ezeket a titkarsag.penzugy@semmelweis.hu, e-mail címre kell küldeni.
A 3. pontban foglaltak kivételével a 2023. évre iktatott számlák esetében az illetékes szervezeti egységnek kell megküldeni excel formátumban a megrendelés iktatószámát és a számla iktatószámát a tárgyévre való átforgatás céljából (A oszlop: megrendelésszám, B oszlop: számla iktatószáma) a Pénzügyi Igazgatóság részére toth.janos@semmelweis.hu e-mail címére.
Budapest, 2023. január 12.
Tlisztelettel: Ádám Éva gazdasági főigazgató-helyettes sk.
Igények és megrendelések forgatása