Tisztelt Gazdasági Vezetők!
A Semmelweis Egyetem modellváltását megelőzően szükséges a szállítói szerződések karbantartása.
Kérem Önöket, a 2021. július 31. után is hatályos szerződéseknél a hiányzó kötelező adatokat szíveskedjenek a szerződések alapján pótolni, valamint a szerződésben megadott adatokkal összevetve ellenőrizni a szerződés formáját, érvényesség típusát, keltét, kezdetét, lejáratát, a szerződés nettó, áfa és bruttó összegét, valamint a pénznemet.
Kiemelt figyelmet kell fordítani a szerződés lejáratára, mivel csak a 2021. 07. 31. után is hatályos szerződések kerülnek migrálásra az új rendszerbe.
A felülvizsgálathoz a SAP MM logisztikai modul, oktatási segédletei nyújtanak segítséget.
Szállítói szerződésekhez meghatározott, kötelező adatok tartoznak. A dokumentum akkor is menthető, ha nincs minden kötelező elem kitöltve. Ellenőrzésre a ZSZERZLIST tranzakciót, a dokumentum módosításához, javításhoz a ZOSZM tranzakciót kell használni. Szerződés fizikailag nem törölhető. Amennyiben a szerződés törlése szükséges, a fejadatokban az értéket 1 Ft-ra és a szerződés kezdete – vége mezőket 1900.12.31.-re kell módosítani. Csak azoknál a szerződéseknél lehet elvégezni, ahol nincs hozzá megrendelés kapcsolva.
Kérjem Önöket, szíveskedjenek 2021. június 17-én 10.00 óráig, a titkarsag.penzugy@semmelweis-univ.hu e-mail címre a felülvizsgálat befejezéséről visszajelzésüket megküldeni. A felülvizsgálathoz kapcsolódó esetleges kérdéseikre Szepesi Viktória csoportvezető ad segítséget (szepesi.viktoria@semmelweis-univ.hu).
Budapest, 2021. június 02.
Tisztelettel: Reif Lászlóné pénzügyi igazgató
szállítói szerződések karbantartása