Tisztelt Igazgató Úr/Assszony!
Az Informatikai igazgatóság működési rendjében 2020.09.14. től az alábbi változások lépnek életbe.
Központi informatikai HelpDesk indítása
Az Informatikai Igazgatóság irányítása alatt dolgozó, informatikai rendszertámogató (helyi rendszergazdák) irányítását, feladatkiosztását központosítjuk, ezáltal biztosítva a jobb terhelés elosztást, a helyettesítést és vezetői kontrollt.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy egy egykapus rendszert vezetünk be, amelyen keresztül fogadunk minden, az Informatikai Igazgatóság szolgáltatási területéről érkező bejelentést. Ezen igények priorizálását követően kerülnek kiosztásra a feladatot végzők közt.
A bejelentéseket az alábbi elérhetőségeken fogadjuk
helpdesk.informatika@semmelweis.hu
+36 20 670 1996 (00:00 – 24:00-ig)
+36 20 66 61520 (09:00 – 15:00-ig)
+36 20 66 61522 (09:00 – 15:00-ig)
Az igazgatóság többi osztályának elérhetősége (SAP, MedSol, Távközlés) változatlan marad: https://semmelweis.hu/informatika/elerhetosegek/.
A Saját rendszergazdával rendelkező intézetek dolgozóit kérjük, hogy bejelentéseiket a rendszergazdájukon keresztül tegyék meg:
Informatikai eszközök szállítása
A gyors ügyintézés érdekében kérjük, hogy a szervezeti egységek saját hatáskörben, vagy a logisztika igénybevételével biztosítsák az informatikai eszközeik szállítását (pl.:PC, monitor, nyomtató stb.) Ez érinti az új eszközök átvételét az Informatikai Raktárból, (Ernő u. 7.) a javítási céllal visszaküldött eszközöket, valamint a költözéseket.
A szállítás megrendelését a logisztika@semmelweis-univ.hu e-mail címen tudják megtenni.
Sándor László Informatikai Igazgató