Az Operatív Irányító Központ minden bejelentést a GLPI online Helpdesk rendszerében rögzít, és követ nyomon, azonban ebben a rendszerben minden felhasználónak van lehetősége arra, hogy maga jelentsen be hibákat, kérelmeket. Ehhez először be kell jelentkeznie a GLPI rendszerébe és ott megadnia a hiba/kérelem pontos természetét és helyét. A belépés, és bejelentés pontos menetéről kérjük olvassa el a GLPI felhasználói kézikönyvét, vagy tekintse meg az oktatóvideókat.

A Novell GroupWise fiókkal rendelkező kollégák az ott használt felhasználó nevükkel, és jelszavukkal tudnak bejelentkezni. Amennyiben nem rendelkezik GroupWise fiókkal, vagy bármilyen probléma adódna a bejelentkezéskor, kérjük vegye fel a kapcsolatot az OIK munkatársaival (06-20-666-3333, 63333).

Üdvözlettel,
OIK Csapat