A Műszaki Főigazgatóság az Egyetem Szervezeti és Működési Szabályzata szerint az Egyetem üzemeltetési, működtetési feladatait és szolgáltatásai biztosítja, támogatja a szakigazgatóságok közreműködésével:  

  • Létesítményfejlesztési- és üzemeltetési Igazgatóság
  • Biztonságtechnika Igazgatóság
  • Informatikai Igazgatóság
  • Szolgáltatási Igazgatóság
  • Kórházhigiénés Osztály (rovar és rágcsáló irtás)

Az Operatív Irányító Központ munkatársai fogadják a egyetemi üzemeltetési és működtetés feladatokkal kapcsolatos hibabejelentéseket, és az illetékes végrehajtói területhez továbbítják a bejelentést, amennyiben szükséges. A bejelentő elektronikus (e-mail) visszajelzést kap a bejelentés tényéről – eseti azonosítószámáról, annak változásairól (végrehajtóhoz történt átadásról), illetve készre jelentéséről.

Az OIK ügyfélszolgálati munkatársai a GLPI helpdesk rendszerben rögzítik a bejelentő adatait (szervezeti egység, név, elérhetőségek: telefon/mobilszám, e-mail cím), a bejelentés tárgyát, témáját és a kért teljesítési határidőt.

Az OIK szolgáltatással a kényelmesebb egykapus ügyintézés mellett a bejelentőknek történő visszajelzést, az igény teljesítés állapotát kívánjuk visszajelezni az igénylők részére.