TÁJÉKOZTATÓ

irodabútorok beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások beszerzéséről

 

Tájékoztatom Önöket, hogy a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (továbbiakban: KEF) „Irodabútorok beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése” tárgyú közbeszerzési eljárás eredményeként 2025. július 29. napján az alábbi keretmegállapodást kötötte:

KM01BUTR24 – Irodabútorok beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése

Az 1. sz. melléklet tartalmazza azon termékeket, amelyek a KEF által kötött keretmegállapodásból megrendelhetőek.

A fenti termékkörökre vonatkozó igényeket – összeghatártól függetlenül, az eddig gyakorlat szerint – a beszerzési szabályzatnak megfelelően Beszerzés Minősítő Lap kitöltésével, a Beszerzési Igazgatóságra való eljuttatásával kell bejelenteni. Kérjük, hogy a Beszerzés Minősítő Lap mögé a KEF-es adatlapot, vagy a KEF-es cikkszámokat tartalmazó dokumentumot csatolni szíveskedjenek. A keretmegállapodásból lehívható termékeket az igények alapján a Beszerzési Igazgatóság rendeli meg.

 

Budapest, 2025. augusztus 05.

Tisztelettel:

Dr. Farkas Dénes

igazgató

Melléklet:

1. számú melléklet KM01BUTR24

Bútorok beszerzése 2025