Ikt.sz: GMF/T/364/2013.
TÁJÉKOZTATÓ
az egyetemi gazdálkodó egységek gazdasági vezetőinek
Tárgy: leltárhiányok rendezése / ügyintézésének változása
Tisztelt Gazdasági Vezető Asszony/Úr!
Tájékoztatom arról, hogy a leltárhiányok rendezése/ügyintézése
2013. augusztus 1-től az alábbiak szerint változik:
1. A kiszabott, megtérítendő leltárhiány elvonásához megküldött fedezet megjelölése (a keret biztosítása) továbbra is a gazdasági vezető felelőssége és feladata, aki tájékoztatja erről a Pénzügyi Igazgatóságot.
2. A fedezet-igazolással ellátott kérelmet a Pénzügyi Igazgatóság elektronikusan továbbítja a Kontrolling Igazgatóságra, ahol a szabadon rendelkezésre álló engedélyezett keret 1 munkanapon belül csökkentésre kerül a leltárhiány összegével.
3. A leltárhiányok rendezéséről a Kontrolling Igazgatóság elektronikusan visszaigazolást küld a Pénzügyi Igazgatóság részére és az érintett szervezeti egység gazdasági vezetője felé. A továbbiakban a papír alapú visszaigazoló levelek nem kerülnek megküldésre.
Budapest, 2013. július 30.
Baumgartnerné Holló Irén s.k.